Písmenová známka TRAMVAJ BROŽÍK & KŘIŽÍK svým tvarem rozšiřuje možnosti služby, již mohou zájemci využít například jako neobvyklou reklamní plochu. Autorem výtvarného návrhu nové emise je Petr Ptáček.
Má vláda zastropovat ceny pohonných hmot i za cenu, že na to bude doplácet z rozpočtu?Anketa
Tramvaj č. 18 je nejstarší provozuschopná elektrická tramvaj ve střední Evropě pochází z dílen plzeňské karosárny Václava Brožíka a českého vynálezce z oboru elektrotechniky Františka Křižíka. Dne 29. června 1899 zahajovala tramvajový provoz v Plzni, a do ulic vyjela jako první. Maximální přepravní kapacita je 18 cestujících, z toho 16 sedících. Tramvaj je možné provozovat pouze za příznivých povětrnostních podmínek, tedy mimo zimní období a za denního světla.
Nominále známky je zastoupeno písmenem „B“, které odpovídá ceně za vnitrostátní Obyčejné psaní – standard do 50 g v ekonomickém režimu dodání dle Ceníku základních poštovních služeb v aktuálním znění – k datu vydání ve výši 19 Kč.
Nové výplatní samolepící písmenové známky vytiskla Tiskárna Hradištko, s. r. o. v nákladu 100 000 kusů známek ke dni vydání.
Zájemci mohou kromě klasických tvarů známek na vlastní známky využít i netradiční kruhový formát. Více informací lze získat ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva