Česká pošta zavádí digitální identitu zákazníka

21.10.2022 20:29 | Tisková zpráva

Česká pošta zavádí digitální identitu zákazníka, kterou si nyní mohou online založit všichni občané České republiky. Přinese jim vyšší pohodlí, lepší přehled a bezpečnější správu dat.

Česká pošta zavádí digitální identitu zákazníka
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Řešení postavené na službě nové generace SAP Customer Data Cloud dodala softwarová společnost SAP ve spolupráci s Brighten Digital. První poštovní službou, kde si mohou lidé výhody digitální identity vyzkoušet, je Balíkovna. 

„Jednodušší využívání služeb, samoobslužnost, bezpečnost a transparentnost při nakládání se zákaznickými daty jsou pro moderní podobu České pošty klíčové. Řešení zákaznické identity je základním kamenem na cestě za dosažením tohoto cíle,” říká Roman Knap, generální ředitel České pošty.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Šedá ekonomika

Jak jste s šedou ekonomikou bojovali vy nebo to nepovažujete za něco, co je třeba řešit? A k tomu komplikování života podnikatelů, nemyslíte, že hlavně pro ty menší podnikatele byla dost rána pod pás, když jste jim zrovna Vy zvýšili odvody, a to dost drasticky? Podpoříte teď ANO, které je chce sníži...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Před 25 lety vyrobil Temelín první elektřinu. Pomohl ušetřit přes 270 milionů tun emisí

14:19 ČEZ: Před 25 lety vyrobil Temelín první elektřinu. Pomohl ušetřit přes 270 milionů tun emisí

Přesně před 25. lety, 21. prosince 2000 o půl deváté večer, připojili energetici nejvýkonnější český…