Česká spořitelna uvádí na trh osobní bankovnictví pod samostatnou značkou BLUE

01.10.2014 17:55

Česka spořitelna od 1. října začíná nabízet ve 138 pobočkách a dvou výhradních pobočkách v Praze a Brně osobní bankovnictví pod značkou BLUE.

Česká spořitelna uvádí na trh osobní bankovnictví pod samostatnou značkou BLUE
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

Česká spořitelna značkou BLUE cílí na klienty ze střední příjmové třídy, kteří od banky očekávají široký servis a rozsah služeb osobního bankovnictví ve vysokém standardu. Službu BLUE ale mohou využívat všichni klienti České spořitelny, měsíční příjem minimálně 30 tis. Kč nebo bilanční suma na účtu ve výši 500 tis. je však opravňuje k tomu, že získají slevu z ceníkové sazby za službu. Česká spořitelna chce navázat celoživotní vztah s klientem, a službu BLUE proto vystavěla tak, aby banka mohla efektivně řešit jeho potřeby v každé fázi jeho životního cyklu, od začátku produktivního věku až do penze.

„Jelikož je osobní bankovnictví v poslední době na trhu trendem, který oceňuje stále více lidí, rozhodli jsme se být první, kdo tuto službu klientům nabídne pod samostatnou značkou. Chceme, aby nová značka přitáhla pozornost k našemu stávajícímu modelu obsluhy prostřednictvím osobních bankéřů. Pod značkou BLUE chceme do budoucna portfolio služeb obohacovat a přitáhnout pozornost ještě více klientů,“ říká Josef Havelka, marketingový ředitel České spořitelny.

Se službou BLUE klient získá služby osobního bankéře a možnost poradenství a komplexního finančního plánování. Klientům nabízíme i možnost komunikovat dalšími kanály. Například kontaktovat telefonicky virtuálního bankéře nebo využít Busy banking či SERVIS 24 Mobilní banku. Služba BLUE také nabízí širokou škálu investičních příležitostí a služby investičního specialisty. Klient získá oproti trhu výhodnější sazby i na spotřebitelských úvěrech. Vstupenkou do služby BLUE je osobní konto – při splnění základních podmínek je cena 120 Kč, pokud se však klient bude držet doporučení osobního bankéře a svého finančního plánu, službu bude mít zdarma. Společně s ním mohou službu za zvýhodněnou cenu získat i spřízněné osoby: manžel/manželka, partner/partnerka a děti. Osobní konto služby BLUE zahrnuje všechny transakce v ČR zdarma, včetně výběrů z bankomatů České spořitelny, platební karty VISA Gold, kontokorent, spořicí účet až do výše 150 000 Kč zůstatku úročený 1 %. Klienti BLUE mohou využít i kreditní karty World s exkluzivním programem Master Card Elite Program.

Pro klienty BLUE Česká spořitelna spustila webové stránky www.blue.cz.

Profil České spořitelny

Česká spořitelna je největší bankou v České republice  • Její služby využívá více než 5 milionů klientů: občané, malé a střední firmy, obce a města, financuje také velké korporace a poskytuje služby v oblasti finančních trhů • Od roku 2000 je Česká spořitelna členem Erste Group a pod touto značkou obsluhuje bonitní a korporátní klienty • Disponuje nejširší sítí poboček a bankomatů v České republice • Důležitou roli hraje také na poli inovací: byla například první bankou na českém trhu, která začala masivně vydávat bezkontaktní karty a vytvářet síť pro jejich využití  • Další zajímavé informace o České spořitelně zde.

Česká spořitelna – Zodpovědný partner společnosti

5 000 000 000 Kč jsme investovali do projektů na výrobu energie z obnovitelných zdrojů a do energeticky úsporných projektů • 1 450 000 000 Kč jsme vložili do Nadace Depositum Bonum na podporu vzdělávání v České republice • 80 000 000 Kč jsme spolu s Nadací České spořitelny v roce 2012 věnovali na obecně prospěšné projekty • 2 000 000 Kč jsme v roce 2013 rozdělili celkem 34 charitativním projektům na základě výsledků hlasování v našich dvou grantových programech pro zaměstnance a klienty • 8 000 seniorů navštívilo vzdělávací kurzy „Senioři komunikují" v 634 českých městech a obcích • 1 887 dobrovolníků se v roce 2013 zúčastnilo spořitelních Dnů pro charitu. Věnovali jsme více než 16 000 hodin práce dobrovolníků • 376 našich poboček má bezbariérový přístup a přes 250 našich bankomatů je uzpůsobeno pro obsluhu nevidomými klienty • 2 pracovní dny může každý zaměstnanec využít na obecně prospěšnou činnost díky spořitelním Dnům pro charitu • Další zajímavé informace o společenské odpovědnosti České spořitelny zde.

Profil Erste Group

Erste Group je předním poskytovatelem finančních služeb ve východní části EU  •  Zhruba 46 000 zaměstnanců poskytuje finanční služby 16,5 milionům klientů v téměř 2 900 pobočkách v 7 zemích (v Rakousku, České republice, na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku, Chorvatsku, Srbsku) • Ke konci roku 2013 dosáhla bilanční suma skupiny Erste Group EUR 199,9 mld., čistý zisk činil EUR 61 mil. a poměr nákladů k výnosům 52,5%.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

22:03 Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

Počínaje prvním březnovým pondělím začala Česká pošta na vybraných poštách testovat inovované stejno…