Česká správa sociálního zabezpečení spustila specializovaného „chatbota“

24.03.2020 21:14 | Zprávy

ČSSZ od včerejšího dne nabízí klientům další online komunikační platformu, která zájemcům pomůže zodpovědět dotazy, týkající se momentální změny jejich životní situace v důsledku zavedení vládních opatření proti koronaviru. Díky tomuto virtuálnímu asistentovi mají klienti neustále aktuální informace z oblasti sociálního pojištění.

Česká správa sociálního zabezpečení spustila specializovaného „chatbota“
Foto: ČSSZ
Popisek: Česká správa sociálního zabezpečení

Česká správa sociálního zabezpečení dnešním dnem spustila svého virtuálního asistenta, tzv. chatbota. Ten pomůže klientům snadno získat potřebné aktuální informace.

Hlavní témata jsou jasná: jaké dopady má epidemie koronaviru v oblasti sociálního pojištění a jaké možnosti mám konkrétně já jako rodič, podnikatel, zaměstnanec, OSVČ nebo třeba lékař. Návodnými a konkrétními dotazy provede náš virtuální společník klienty napříč nejrůznějšími situacemi, vysvětlí podmínky nároku na dávky, a to i ve vztahu k nyní tolik aktuálnímu tématu ošetřovného náležícího při uzavření školských zařízení.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Problémy

Já s vámi úplně souhlasím v tom, že byste jako politici měli řešit opravdové problémy lidí, ale bohužel byli jste snad jiní, když jste byli v opozici? Jak dlouho se třeba debatovalo o pro mě nesmyslné korespondenční volbě. A k těm opravdovým problémům. Jaké jsou pro vás hlavní 3, které hodláte do ko...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj: Osvětová kampaň, jak se chovat na horách

16:13 Královéhradecký kraj: Osvětová kampaň, jak se chovat na horách

Královéhradecký kraj zahájil preventivní mediální kampaň Se chovej, jejímž cílem je připomenout veře…