Česká televize má nové vedení obchodu a marketingu

25.10.2012 9:18 | Zprávy

Novým obchodním ředitelem České televize se k 1. listopadu 2012 stává Hynek Chudárek. Oblast marketingu převezme ke stejnému datu ředitelka Vnější a vnitřní komunikace České televize Daniela Němcová.

Česká televize má nové vedení obchodu a marketingu
Foto: ČT
Popisek: Nové logo České televize

Cílem tohoto kroku je kvalitativně a efektivně rozvíjet prezentaci České televize navenek a věnovat zvláštní pozornost oblasti obchodu, která v posledním roce zaznamenala významné změny z hlediska legislativy i celkové situace na televizním trhu.

Generální ředitel České televize Petr Dvořák jmenoval do funkce obchodního ředitele Hynka Chudárka. Jeho úkolem bude rozvíjet obchodní aktivity České televize ve všech možných oblastech definovaných zákonem, tedy v prodeji omezeného reklamního prostoru, sponzoringu a tzv. product placementu, v možnosti vytěžování archivu ČT, v rozvoji knižní edice či prodeji merchandisingu ČT.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Česká televize

Margita Balaštíková byl položen dotaz

Jste misandrie?

Můžete mi kromě toho, jak vznikly nahrávky, o nichž tvrdíte, že existovat nemohou i vaši větu: ,,Já se na rozdíl od jiných můžu ráno probudit a podívat se do zrcadla." Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/margita-balastikova-poslankyne-ano-zneuziti-funkce-nahravky-andrej-babis.A250812_095053_do...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR obnovily navštěvované dětské hřiště v centru Klášterce nad Ohří

11:14 Lesy ČR obnovily navštěvované dětské hřiště v centru Klášterce nad Ohří

Kompletní obnovu dětského hřiště Pastelka vybudovaného před sedmi lety nedaleko centra Klášterce nad…