Česká televize má nové vedení obchodu a marketingu

25.10.2012 9:18 | Zprávy

Novým obchodním ředitelem České televize se k 1. listopadu 2012 stává Hynek Chudárek. Oblast marketingu převezme ke stejnému datu ředitelka Vnější a vnitřní komunikace České televize Daniela Němcová.

Česká televize má nové vedení obchodu a marketingu
Foto: ČT
Popisek: Nové logo České televize

Cílem tohoto kroku je kvalitativně a efektivně rozvíjet prezentaci České televize navenek a věnovat zvláštní pozornost oblasti obchodu, která v posledním roce zaznamenala významné změny z hlediska legislativy i celkové situace na televizním trhu.

Generální ředitel České televize Petr Dvořák jmenoval do funkce obchodního ředitele Hynka Chudárka. Jeho úkolem bude rozvíjet obchodní aktivity České televize ve všech možných oblastech definovaných zákonem, tedy v prodeji omezeného reklamního prostoru, sponzoringu a tzv. product placementu, v možnosti vytěžování archivu ČT, v rozvoji knižní edice či prodeji merchandisingu ČT.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Česká televize

Tvrdíte, že Rusko bude mít Krym

Je to podle vás dobře? A měla by se Ukrajina vzdát i další území a přistoupit na podmínky, které ji pro ukončení války diktuje Rusko? A ještě k té vaší poznámce, že EU nebude mít nic. Co by podle vás měla získat? A je podle vás morální se snažit něco vytěžit na pomoci druhým - tedy na tom, že EU Ukr...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Mladé sovy na zemi nejsou osiřelé – lesníci radí, kdy jim pomoci

19:28 Lesy ČR: Mladé sovy na zemi nejsou osiřelé – lesníci radí, kdy jim pomoci

V lesích právě vrcholí hnízdění sov. S mladými puštíky, kalousy a výry se nyní můžeme setkat volně n…