Projekt České televize navazuje na sociální kampaň s názvem Days Of Hope, která už byla úspěšně realizována v jiných evropských zemích, jako je například Německo, Švýcarsko, Holandsko či Rusko, a která je motivována snahou prolamovat stereotypní vnímání lidí vyčleněných ze společnosti a upozorňovat na stále vzrůstající problém bezdomovectví a sociální ohrožení.
„Věřím, že tento originální projekt, který svou myšlenkou zcela souzní s posláním televize veřejné služby, zaujme širokou veřejnost, přispěje k celospolečenské debatě o problému sociálního vyloučení a v neposlední řadě podpoří ty, kteří stojí o svou druhou šanci. Rádi bychom v podobných charitativních projektech pokračovali i do budoucna,“ říká generální ředitel České televize Petr Dvořák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Česká televize