Kampaň se koná v rámci projektu Pomozte dětem, který za dvaadvacet let své existence pomohl znevýhodněným dětem již více než 250 miliony korun.
Jedněmi z nejzasaženějších byly v první polovině letošního roku děti, které ze dne na den nemohly do škol. Aby jim Česká televize situaci usnadnila, spustila několik projektů vzdálené výuky v čele s UčíTelkou, pořadem Škola doma nebo vzdělávacím webem ČT edu. Řada školáků žijících v nesnadných rodinných, sociálních i ekonomických podmínkách se přesto do vzdálené výuky nemohla plnohodnotně zapojit a návrat do školních lavic pro ně tak bude náročnější než pro ostatní. Česká televize proto společně s Nadací rozvoje občanské společnosti (NROS) spouští mimořádnou charitativní sbírku Kuře s aktovkou, jejíž výtěžek poputuje na financování doučování, kroužků, služby osobní asistence či nákup školních pomůcek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva