„Komunikační kampaň Stanice Plus je postavena na vizuálu oblíbených moderátorů Barbory Tachecí a Janu Bumbovi a zároveň na osobnostech, které vyjadřují podporu stanici v krátkých videospotech. Osobnosti byly vybírány tak, aby kopírovaly čtyři pilíře Stanice Plus: politiku, společnost, byznys a vědu. Černobílý vizuál graficky doplňuje pestrou škálu stanic Českého rozhlasu jak v printové, tak i v onlinové podobě“, řekl vedoucí marketingu Jiří Haramul.
Stanice ČRo Plus vstoupí na VKV 2. listopadu. Posluchačům nabídne 24hodinové vysílání, nové programové schéma i pořady. Nabízet bude nadále především analytickou publicistiku, komentáře či diskuse. Na VKV si bude moci stanici Plus naladit téměř 60 procent obyvatel České republiky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Farmáři
Myslíte, že podpora farmářů je cestou, jak hromadně zlevníte potraviny? Já teda nevím, u farmářů nakupuji ráda, i když teď už čím dál méně, a to proto, že na to jednoduše nemám. Když jdu na farmářské trhy ceny jsou tam dost vysoké a taky mě kolikrát napadlo, zda i oni jen draze nepřeprodávají, co ko...
Další články z rubriky

16:26 Královéhradecký kraj připravuje modernizaci školního areálu v Kopidlně
Investici za 70 milionů korun připravuje Královéhradecký kraj v zámeckém areálu Střední zahradnické …
- 13:34 HK ČR: Čtyřem z deseti českých exportérů klesá poptávka
- 10:34 AOPK ČR: V Českém středohoří zachraňují kukačky. Ani ptáky, ani hodiny, ale vzácné orchideje
- 7:33 Celní správa: Celníci na Moravě mají nové organizační uspořádání
- 22:33 Zoo Praha vypustila kriticky ohrožené karasy obecné v pražské Michli
- 19:28 ÚOHS: Zadavatelé mají možnost zjistit údaje o dodavatelích ze třetích zemí