V letošním roce Český rozhlas realizoval již několik aktivit, tzv. akvizičních akcí, směřujících ke zvýšení počtu evidovaných poplatníků. Tyto akce posilují vědomí o povinnostech a právech vyplývající ze zákona č. 348/2005 Sb., o rozhlasových a televizních poplatcích, mezi dosud nepřihlášenými osobami v České republice. Závěrem letošního roku se Český rozhlas snaží oslovit především poplatníky z řad živnostníků, podnikatelů a firem, které jsou rovněž povinny platit rozhlasový poplatek.
Kampaň Normální je platit se objevuje v podobě rádio spotů a online formátů. Cílem této kampaně je sdělení, že na rozdíl od domácností mají plátci z řad živnostníků a firem povinnost platit za každý rozhlasový přijímač, který drží.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Český rozhlas