Český rozhlas pokračuje v komunikaci tématu rozhlasových poplatků

09.12.2013 11:45 | Zprávy

V následujících dnech Český rozhlas osloví v komunikační kampani Normální je platit především živnostníky a firmy, které mají povinnost platit rozhlasový poplatek za držení rozhlasového přijímače.

Český rozhlas pokračuje v komunikaci tématu rozhlasových poplatků
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

V letošním roce Český rozhlas realizoval již několik aktivit, tzv. akvizičních akcí, směřujících ke zvýšení počtu evidovaných poplatníků. Tyto akce posilují vědomí o povinnostech a právech vyplývající ze zákona č. 348/2005 Sb., o rozhlasových a televizních poplatcích, mezi dosud nepřihlášenými osobami v České republice. Závěrem letošního roku se Český rozhlas snaží oslovit především poplatníky z řad živnostníků, podnikatelů a firem, které jsou rovněž povinny platit rozhlasový poplatek.

Kampaň Normální je platit se objevuje v podobě rádio spotů a online formátů. Cílem této kampaně je sdělení, že na rozdíl od domácností mají plátci z řad živnostníků a firem povinnost platit za každý rozhlasový přijímač, který drží.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Český rozhlas

Ing. Barbora Urbanová byl položen dotaz

Vystoupení z NATO

Podle mě jediný, kdo chce z NATO fakt vystoupit jsou komunisté, takže podle mě to fakt nehrozí. Ale zajímá mě, proč se tak bojíte referenda o vystoupení z EU?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Filharmonie Hradec Králové vzdala hold Soně Červené

13:33 Filharmonie Hradec Králové vzdala hold Soně Červené

Open Air koncert pro Hradec: Soňa Červená 100, který uspořádala Filharmonie Hradec Králové ve středu…