„S trochou nadsázky můžeme říct, že jsme web Česky a hezky připravili na základě „veřejnoprávního marketingu“. Ze všech možných ohlasů našich posluchačů víme, jak jim na češtině záleží. A úlohou Českého rozhlasu je držet vysokou laťku a kultivovat zejména mluvenou formu češtiny. Když k tomu všemu přidáme to, že náš krásný jazyk milujeme, tento web jsme prostě museli udělat,“ říká ředitel Centra Nových médií Alexandr Pícha.
Web prošel 14denní zkušební dobou a největší zájem vzbudily především kvízy. Lidé si v nich mohou otestovat například znalosti interpunkce, psaní i/y, přejatých slov nebo spřežek.
„Naši programátoři pro kvízy vyvinuli jednoduchou aplikaci, která je uživatelsky příjemná. Když jsme zkušebně pustili některé jazykové testy na sociální sítě, okamžitě zaujaly. Například jen test na psaní čárek dosáhl za pár dní 1000 doporučení a test na znalost slovenštiny dokonce přes 2500 doporučení,“ říká autorka webu Helena Petáková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Český rozhlas