Obsahem dopisů, které domácnosti dostaly, bylo vysvětlení, proč je nutno rozhlasový poplatek platit a jakým způsobem se lze k jeho placení přihlásit. Český rozhlas nabízí hned několik snadných možností, jak se k poplatku přihlásit: SMS zprávou, přes internet, nebo na kterékoliv pobočce České pošty. Nejvíce nových poplatníků využilo možnost přihlásit se k placení pomocí SMS zprávy. Druhá velká skupina využila přepážek České pošty. Očekávaný roční výnos z této akce představuje 12,9 mil. Kč.
„Jsem velmi rád, že akce byla úspěšná. Z výsledků jednoznačně vyplývá, že lidem vyhovuje jednoduchý komunikační kanál, jakými jsou především sms zprávy. Budeme v tomto trendu pokračovat a nabízet maximálně snadnou cestu, jak se k poplatku přihlásit, i v budoucnu. Akce ukázala, že když s lidmi vstřícně komunikujeme, dokážou být vstřícní i oni a k poplatku se dobrovolně přihlásit. Chci jim za to tímto poděkovat.“ řekl Ladislav Musil, náměstek generálního ředitele pro správu a provoz Českého rozhlasu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Český rozhlas