Nejméně zajímá řidiče v tomto ohledu variabilita interiéru společně s barvou auta a kapacitou zavazadlového prostoru. Vedle ceny, spotřeby a objemu a výkonu motoru je pro ně ale důležité také palivo.
Exkluzivní průzkum také ukázal, že nejoblíbenější značkou mezi českými motoristy je stále Škoda, což potvrzují statistiky prodeje aut v České republice, v nichž je domácí značka i v letošním roce číslem jedna.
Škodovku označilo v průzkumu za oblíbenou značku auta celkem 35 % dotazovaných. Na dalších místech se seřadily Ford, Volkswagen, Peugeot, Hyundai nebo Kia.
„Tři čtvrtiny řidičů zároveň přiznávají, že to, kterou značku automobilu mají rádi, je ovlivňuje při výběru nového vozu,“ poukazuje Cívka na výstupy z průzkumu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva