CzechTourism: Agentura chystá výzvu pro partnerství eventů 2020

28.10.2019 14:15 | Zprávy

Česká centrála cestovního ruchu se i letos stane partnerem kulturních, sportovních, gastronomických či společenských eventů, které mají silný potenciál pro cestovní ruch. Žádat o partnerskou spolupráci bude možné na stránkách agentury v průběhu listopadu 2019.

CzechTourism: Agentura chystá výzvu pro partnerství eventů 2020
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Kritéria hodnotícího formuláře budou opět zohledňovat např. návštěvnost akce, či její unikátnost, mediální zásah plánovaných marketingových aktivit, počet domácích i zahraničních návštěvníků, nabízené obsahové materiály a jejich využití pro prezentaci ČR a jejích regionů či soulad s marketingovým plánem Vlády ČR a agentury Czechtourism.

V následujících měsících proběhne na základě těchto jasně stanovených kritérií hodnocení došlých žádostí a případnému projednávání podmínek partnerství. CzechTourism následně monitoruje přínos dané akce pro cestovní ruch, danou destinaci či region i efektivitu vynaložených prostředků.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

RNDr. Luděk Niedermayer byl položen dotaz

Elektroauta

Jestli vás fakt zajímá, jakou mám zkušenost s elektroauty, tak já vám to řeknu. Žádnou, protože na takové auto nemám. Podle vašeho článku, ale vy ty auta střídáte pomalu jak ponožky. Dokážete se vžít do života většiny z nás, kteří prostě na nové auto nemají? A pokud koupí starší auto, což většina dě...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Pro účinný boj s padělky potřebujeme jasná pravidla regulace tržišť

16:08 Hospodářská komora: Pro účinný boj s padělky potřebujeme jasná pravidla regulace tržišť

Padělky tvoří v Česku 3,3 % z celkového objemu tuzemského maloobchodního trhu.