CzechTourism: Agentura chystá výzvu pro partnerství eventů 2020

28. 10. 2019 14:15

Česká centrála cestovního ruchu se i letos stane partnerem kulturních, sportovních, gastronomických či společenských eventů, které mají silný potenciál pro cestovní ruch. Žádat o partnerskou spolupráci bude možné na stránkách agentury v průběhu listopadu 2019.

CzechTourism: Agentura chystá výzvu pro partnerství eventů 2020
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism
reklama

Kritéria hodnotícího formuláře budou opět zohledňovat např. návštěvnost akce, či její unikátnost, mediální zásah plánovaných marketingových aktivit, počet domácích i zahraničních návštěvníků, nabízené obsahové materiály a jejich využití pro prezentaci ČR a jejích regionů či soulad s marketingovým plánem Vlády ČR a agentury Czechtourism.

V následujících měsících proběhne na základě těchto jasně stanovených kritérií hodnocení došlých žádostí a případnému projednávání podmínek partnerství. CzechTourism následně monitoruje přínos dané akce pro cestovní ruch, danou destinaci či region i efektivitu vynaložených prostředků.

Termín zahájení pro podání žádostí prostřednictvím formuláře bude uveden zde a to včetně termínů ukončení podávání žádostí.

Úspěšným vyplněním a odesláním hodnotícího formuláře nevzniká žadateli vůči agentuře Czechtourism nárok na uzavření spolupráce ani jakéhokoliv plnění z tohoto vyplývající.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: Tisková zpráva

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

ČEZ: Navzdory pandemii meziročně načerpaly elektromobily na jihočeských stojanech ČEZ o téměř třetinu energie více

9:15 ČEZ: Navzdory pandemii meziročně načerpaly elektromobily na jihočeských stojanech ČEZ o téměř třetinu energie více

Nárůst odebrané elektřiny o 29 procent zaznamenaly v meziročním srovnání dobíjecí stanice, které Sku…