CzechTourism: Agentura chystá výzvu pro partnerství eventů 2020

28.10.2019 14:15 | Zprávy

Česká centrála cestovního ruchu se i letos stane partnerem kulturních, sportovních, gastronomických či společenských eventů, které mají silný potenciál pro cestovní ruch. Žádat o partnerskou spolupráci bude možné na stránkách agentury v průběhu listopadu 2019.

CzechTourism: Agentura chystá výzvu pro partnerství eventů 2020
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Kritéria hodnotícího formuláře budou opět zohledňovat např. návštěvnost akce, či její unikátnost, mediální zásah plánovaných marketingových aktivit, počet domácích i zahraničních návštěvníků, nabízené obsahové materiály a jejich využití pro prezentaci ČR a jejích regionů či soulad s marketingovým plánem Vlády ČR a agentury Czechtourism.

V následujících měsících proběhne na základě těchto jasně stanovených kritérií hodnocení došlých žádostí a případnému projednávání podmínek partnerství. CzechTourism následně monitoruje přínos dané akce pro cestovní ruch, danou destinaci či region i efektivitu vynaložených prostředků.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Co pozitivního jste pro rodiny udělali, když jste byli ve vládě?

Vždyť dnes jsou na tom rodiny jen hůř a hůř. Protože bohužel platí, že mít dítě nebo dokonce víc, je dnes opravdu luxus. Se pak nedivte, že každý rok klesá porodnost. Za této vlády j. e třeba nejnižší min od 90 let. Bohužel, protože děti jsou požehnání a dar.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Investice po povodních už přesáhly 170 milionů

22:03 Lesy ČR: Investice po povodních už přesáhly 170 milionů

Za více než 170 milionů zatím Lesy ČR opravily koryta vodních toků i lesní cesty v Moravskoslezském …