Lednový veletrh Vakantiebeurs Utrecht letos úspěšně odstartoval veletržní sezónu 2018. Pod hlavičkou agentury CzechTourism se na oficiální expozici České republiky prezentovalo ve dnech 9. až 14. ledna celkem 10 spoluvystavovatelů – zástupců regionů, měst, kempu a sdružení měst Česká inspirace.
V rámci oficiálního veletržního doprovodného programu byly v „Travel Movie Theatre“ návštěvníkům každodenně promítány propagační spoty České republiky – České národní klenoty, o nových aspirantech na UNESCO, a spot pro rok 2018 ke 100. výročí založení Československa. Během doprovodného programu mohli návštěvníci vyzkoušet brýle s 3D virtuální realitou nebo ochutnávat oblíbené české pivo z Plzeňského Prazdroje.
„Veletrhy jsou jedním z nejvýraznějších nástrojů, jak Českou republiku prezentovat,“ uvádí ředitelka agentury Monika Palatková a dodává: „V roce 2017 jsme se s oficiální expozicí zúčastnili 20 veletrhů a podařilo se nám oslovit rekordních 1 800 000 návštěvníků.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva