CzechTourism: Cestovní ruch potřebuje k uzdravení „Otevřeno napořád“

11.08.2021 16:49

Cestovní ruch pomalu ožívá. Buďme ohleduplní, dodržujme pravidla, ať nám to vydrží a zůstane otevřeno už napořád. Myšlenka, se kterou do agentury CzechTourism přišli podnikatelé, oborové asociace a destinační organizace, a ze které se zrodila iniciativa a marketingový koncept „Otevřeno napořád“.

CzechTourism: Cestovní ruch potřebuje k uzdravení „Otevřeno napořád“
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Set podkladů pro marketingové POS materiály s kreativou od Mark BBDO, které zákazníkům děkují za dodržování hygienických opatření napříč sektorem, připravila pro podnikatele agentura CzechTourism.

Ke stažení jsou ZDE nebo v brand manuálu CzechTourism (ZDE).

„Cestovní ruch se pomalu nadechuje, k jeho zotavení je potřeba, aby hotely, restaurace a další provozovny zůstaly otevřené už napořád. Pomoci tomu může i dodržování hygienických pravidel a nařízení,“ uvedl Jan Herget ředitel agentury CzechTourism a doplnil: „Podle našeho červnového průzkumu na plány Čechů na letní dovolenou souhlasilo s hygienickými pravidly a omezeními při cestování a ve službách 70 % dotazovaných Čechů. Třicet procent dotazovaných odpovědělo, že by to mohlo jít i bez nich. Hledali jsme přirozený pozitivní způsob, jak na potřebu dodržování hygienických opatření v provozovnách upozornit a zároveň poděkovat všem co je dodržují. Tak vznikla naše iniciativa. Buďme ohleduplní, dodržujme pravidla, ať nám to vydrží a zůstane otevřeno už napořád“.

Anketa

Kdo v Ústeckém kraji vyhraje volby?

hlasovalo: 9093 lidí

Celou sadu grafických materiálů mohou podnikatelé volně používat a upravovat podle svých potřeb. Pro ty, co nemají vlastní grafický software jsou některé materiály dostupné přímo v prohlížeči na platformě Canva (ZDE). Majitelé provozoven, hotelů a restaurací si tak mohou vyrobit například kulaté nálepky na dveře, plakátky nebo videa a otevřeně se tak přihlásit nejen k podpoře této iniciativy, ale také k samotnému dodržování pravidel. Protože i díky tomu zůstane „Otevřeno napořád“. Projekt nepracuje s žádným mediálním rozpočtem. Iniciativu podpořily velké nápojářské firmy působící v České republice, které materiály vyzývající k zodpovědnému chování mezi návštěvníky na vlastní náklady vyrobí a distribuují po provozovnách v celé ČR.

Marketingové materiály pro podnikatele vznikaly za pomoci profesních asociací z oboru cestovního ruchu, krajských koordinátorů destinačních organizací a samotných podnikatelů. Zvláštní dík za pomoc při realizaci projektu patří Viliamu Sivekovi, majiteli Sivek Hotels a prezidentovi ČUCR, Lubošovi Kastnerovi, zakladateli Českého gastronomického institutu, Pavlu Košnarovi, předsedovi Asociace bazénů a saun, Petru Blažkovi, předsedovi Music Managers Forum, restauraci Červený jelen, akvaparku Beroun a Lucerně Praha.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

20:48 SÚKL: MUDr. Tomáš Boráň byl jmenován ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv

Ředitelem Státního ústavu pro kontrolu léčiv se 1. května 2024 stal MUDr. Tomáš Boráň. Na základě vý…