CzechTourism: Jarní veletržní sezóna byla v Německu úspěšná

06.04.2019 17:06 | Zprávy

Zahraniční zastoupení CzechTourism v Německu rekapituluje svou účast na veletrzích CMT Stuttgart a Freizeit Nürnberg – obě akce v roce 2019 potvrdily zájem německých návštěvníků i českých vystavovatelů.

CzechTourism: Jarní veletržní sezóna byla v Německu úspěšná
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Na letošním ročníku CMT Stuttgart se prezentovalo 2 207 vystavovatelů z celého světa a během devíti dnů veletrh navštívilo rekordních 260 000 lidí. S více než čtvrtmilionovou návštěvností se tak CMT stává nejnavštěvovanějším veletrhem cestovního ruchu na evropském kontinentu. Na českém stánku mohli návštěvníci načerpat nejen inspiraci pro letošní dovolenou v ČR, ale měli také možnost informovat se o putování po dálkové pěší turistické trase Zlatá stezka, která vede Jihočeským a Plzeňským krajem zrcadlově se Zlatou stezkou v Bavorsku. Zájem návštěvníků kvitovali i spoluvystavovatelé z Ústeckého kraje, lázní Třeboň a Léčebných lázní Mariánské Lázně.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Oto​ Klempíř byl položen dotaz

Líbí se mi, že umíte uznat svou chybu.

Ale jak to tedy vlastně bylo? Vy jste s STB opravdu spolupracoval? A kdy přesně jste spolupráci ukončil?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Spolupráce s ČSOB a Mastercard na digitalizaci služeb

7:23 Česká pošta: Spolupráce s ČSOB a Mastercard na digitalizaci služeb

Česká pošta v rámci své transformace představila modernizační programy se zaměřením na digitalizaci …