CzechTourism: Maskotem České republiky pro japonský trh je lvíček Lefumaru

31.10.2021 15:40 | Aktualizováno

Japonsko je skutečně "KAWAII" (roztomilá země). Co nemá maskota, jako by neexistovalo. Zahraniční zastoupení CzechTourism v Tokiu proto připravilo návrh českého maskota pro japonský trh v podobě lvíčka a jméno vybralo z více než osmi set návrhů, které poslali sami Japonci.

CzechTourism: Maskotem České republiky pro japonský trh je lvíček Lefumaru
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Vyhlášení vítězného jména a křest maskota Lefumaru proběhly v centru Tokia na Czech Festivalu, který již po páté pořádal zastupitelský úřad ČR v Tokiu společně s agenturou CzechTourism a Českým centrem.

„Oblíbenost maskotů je na japonském trhu opravdu obrovská, proto jsme pojmenování českého maskota nechali na Japoncích. Do kampaně na výběr jména se zapojila široká veřejnost, včetně škol. Spousta lidí si dala tu práci načíst si něco o České republice a zamyslet se nad vhodným jménem. Vítězné jméno Lefumaru, kombinuje jak češtinu, tak japonštinu,” říká Štěpán Pavlík ředitel zahraničního zastoupení Czechtourism Japonsko a pokračuje: „Pro představu, vlastního maskota mají všechny regionální vlády, města, obce, velké společnosti, ze zemí víme například o Belgii a Izraeli, či japonská centrála cestovního ruchu, která má medvěda Kumamona. Cílíme na mladou generaci, která má pro příjezdový cestovní ruch z Japonska velký potenciál. Maskota využijeme v kampaních, na sociálních sítích, tiskových a propagačních materiálech a pro propagaci České republiky zvažujeme i poskytnutí sub-licence našim partnerům."

Lefumaru

Lefumaru se představil nejen ve své plyšové podobě, kdy rozverně bavil návštěvníky, kteří se ním fotografovali, ale i v rámci speciálního instagramového filtru a jako průvodce v rámci prezentací o České republice a průvodce po pravidlech uvnitř festivalu. Na Czech Festivalu měli dále návštěvníci možnost zakoupit české produkty a zúčastnit se bohatého kulturního a vzdělávacího programu, přednášek, koncertů, destinačních prezentací, či poznat Česko virtuálně díky 30minutovému programu, zprostředkovanému First Airlines.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

22:04 Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

Ministerstvo spravedlnosti gratuluje týmu z odboru strategie a koncepce justice, který získal presti…