Integrovaný operační program „Zvýšení povědomí o atraktivitách regionů České republiky s cílem zvýšení návštěvnosti“ měl za úkol pomocí masivní a komplexní mediální kampaně podpořit domácí a příjezdový cestovní ruch. Na základě odborné analýzy, zpracované pro CzechTourism v roce 2014, bylo pro letošek vybráno deset nejvýznamnějších sportovních akcí, které v sobě měly nejvyšší potenciál zviditelnit značku Czech Republic – Land of Stories v zahraničí a zároveň přitáhnout davy nejen domácích fanoušků a turistů.
„Destinační značka „Czech Republic – Land of Stories“ se od března do září hojně objevovala v záběrech televizních kamer v přímých přenosech i ze záznamů. Tyto přenosy byly navíc doprovázeny reportážemi o krásách jednotlivých pořadatelských měst, regionů i celé České republiky“, uvedla generální ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková. „Tytéž informace se mohli zájemci dočíst i v doprovodných tištěných materiálech“, dodala.
Data o návštěvnosti a přínosu prvních pěti akcí byla zveřejněna v září. Nyní přináší CzechTourism zhodnocení i dalších pěti akcí. Na výše zmíněné vrcholné svátky sportu bylo v srpnu alokováno celkem 18 200 000 korun, přišlo se na ně podívat 378 467 sportovních nadšenců. Televizní přenosy si na 174 televizních stanicích po celém světě pustilo 1,5 miliardy diváků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva