CzechTourism: Na prvním ročníku Media Day se představilo třináct krajů

17.02.2020 10:58 | Zprávy

Agentura CzechTourism uspořádala v rámci veletrhu Holiday World první ročník networkingové akce Media Day.

CzechTourism: Na prvním ročníku Media Day se představilo třináct krajů
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Zástupci třinácti krajů České republiky na ní médiím z Ruska, Polska, Rakouska, Německa, Slovenska a Beneluxu představili výběr toho nejlákavějšího z regionu pro nadcházející turistickou sezónu.

Cílem Media Day je podpořit propagaci regionů a jejich turistických destinací v zahraničí a zprostředkovat jim přímou spolupráci se zahraničními médii.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Petr Macinka byl položen dotaz

To by mě také zajímalo

Kdo volí ti, co posuzují regulérnost kampaní? A myslíte, že nejsou transparentní a objektivní? Prý jste pokutu dostali nejen vy, ale i třeba ODS, jestli to je pravda, tak podle čeho usuzujete, že vám byla pokuta udělena, protože jste nepohodlnou stranou? Nebo myslíte, že jí je i ODS?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HK ČR: Největší překážky podnikání v roce 2026

10:34 HK ČR: Největší překážky podnikání v roce 2026

Rostoucí náklady na pracovní sílu, nedostatek kvalifikovaných zaměstnanců, neodůvodněná regulatorní …