CzechTourism: Na prvním ročníku Media Day se představilo třináct krajů

17.02.2020 10:58 | Zprávy

Agentura CzechTourism uspořádala v rámci veletrhu Holiday World první ročník networkingové akce Media Day.

CzechTourism: Na prvním ročníku Media Day se představilo třináct krajů
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Zástupci třinácti krajů České republiky na ní médiím z Ruska, Polska, Rakouska, Německa, Slovenska a Beneluxu představili výběr toho nejlákavějšího z regionu pro nadcházející turistickou sezónu.

Cílem Media Day je podpořit propagaci regionů a jejich turistických destinací v zahraničí a zprostředkovat jim přímou spolupráci se zahraničními médii.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Jaký smysl bude mít vaše cesta na Slovensko? A kdo všechno tam pojede?

To teď budete jezdit paralelně s budoucí vládou? Myslíte, že to bude působit dobře, a že to povede k něčemu dobrému – uvnitř i navenek? PS: V čem s vámi souhlasím je, že tam měli jet napoprvé i vaši zástupci, ale jet tam znovu je podle mě mimo.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MPO: Vychází výroční zpráva za rok 2024 o prověřování zahraničních investic

16:26 MPO: Vychází výroční zpráva za rok 2024 o prověřování zahraničních investic

Ministerstvo průmyslu a obchodu zveřejnilo čtvrtou Výroční zprávu o prověřování zahraničních investi…