CzechTourism: Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně

05.09.2021 9:50 | Tisková zpráva

V průběhu července a srpna proběhla na ruském trhu velká online kampaň, zaměřená na B2C klienty, která připomněla ruským cestovatelům české lázně.

CzechTourism: Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Cílem masivní online kampaně bylo v rámci restartu připomenout nabídku českých lázní zejména cestovatelům ze skupiny 35+ ze střední a vyšší střední třídy.

„Český lázeňský turistický ruch je jedním z nejpostiženější odvětví, navíc na ruském trhu nyní bojuje nerovný boj s již otevřeným Maďarskem. Rozhodli jsme se proto operativně připravit „odvetnou“ akci, která by ruským cestovatelům české lázně připomněla,“ vysvětluje záměr spustit kampaň ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, paní Alena Kudílková.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Často mluvíte o lidech v exekuci nebo inslovenci

Ale zamýšlel jste se někdy na tím, jak minimalizovat to, aby se do nich lidé dostávali? A když už, aby to pro ně nebylo úplně likvidační - hlavně teda exekuce. Vím, že jste prosadili milostivé léto, ale to problém zcela neřeší a také nebylo určeno pro všechny. PS: Zabýváte se i přístupem exekutorů, ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NKÚ: Zákony ČR - tvorba informačního systému potrvá místo tří devět let, cena bude téměř dvojnásobná

10:17 NKÚ: Zákony ČR - tvorba informačního systému potrvá místo tří devět let, cena bude téměř dvojnásobná

NKÚ prověřil, jak dopadl záměr Ministerstva vnitra (MV) vytvořit v průběhu tří let – od roku 2017 do…