CzechTourism: Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně

05.09.2021 9:50 | Tisková zpráva

V průběhu července a srpna proběhla na ruském trhu velká online kampaň, zaměřená na B2C klienty, která připomněla ruským cestovatelům české lázně.

CzechTourism: Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Cílem masivní online kampaně bylo v rámci restartu připomenout nabídku českých lázní zejména cestovatelům ze skupiny 35+ ze střední a vyšší střední třídy.

„Český lázeňský turistický ruch je jedním z nejpostiženější odvětví, navíc na ruském trhu nyní bojuje nerovný boj s již otevřeným Maďarskem. Rozhodli jsme se proto operativně připravit „odvetnou“ akci, která by ruským cestovatelům české lázně připomněla,“ vysvětluje záměr spustit kampaň ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, paní Alena Kudílková.

Stěžejní díl online kampaně probíhal od 20. 7.-23. 8. 2021 na portálu (ZDE), kde se představily i české lázně, jako Karlovy Vary, Mariánské lázně, Františkovy lázně, Lázně Jáchymov, Teplice a Luhačovice. Snahou bylo nabídnou širokou škálu možností léčby, s důrazem na unikátní post-covidové léčebné programy, které jako jedny z mála české lázně nabízejí. Účastníci projektu si mohli formou lehkého kvízu otestovat svoje zdraví a dostat doporučení na lázně respektive oblast léčby.

„Kampaň jsme spouštěli s obavami, doufala jsem, že v této době budou omezení v cestování minimální. I díky spolupráci s předními ruskými portály o cestování, luxury a zdravém životnímu stylu a publikacím na sociálních médiích (Vkontaktě, Instagram) jsme dosáhli překrásného mediálního zásahu 4 563 000 a projektu se účastnilo přes 400 unikátních návštěvníků,“ říká Alena Kudílková, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě.

Z celkového počtu turistů, kteří v roce 2019 přicestovali do ČR bylo 564 083 návštěvníků z Ruska, což představuje 7. místo. Průměrná délka pobytu byla 5,16 dne, což je druhý nejdelších pobyt po návštěvnících ze Saudské Arábie. 26,30 % ze všech rusky hovořících turistů v roce 2019 do Česka zamířilo za poznávacími pobyty a návštěvou památek.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

10:04 DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

Pro budovanou linku D a automatizaci stávající linky C Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) plánuje na…