CzechTourism: Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně

05.09.2021 9:50 | Tisková zpráva

V průběhu července a srpna proběhla na ruském trhu velká online kampaň, zaměřená na B2C klienty, která připomněla ruským cestovatelům české lázně.

CzechTourism: Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Cílem masivní online kampaně bylo v rámci restartu připomenout nabídku českých lázní zejména cestovatelům ze skupiny 35+ ze střední a vyšší střední třídy.

„Český lázeňský turistický ruch je jedním z nejpostiženější odvětví, navíc na ruském trhu nyní bojuje nerovný boj s již otevřeným Maďarskem. Rozhodli jsme se proto operativně připravit „odvetnou“ akci, která by ruským cestovatelům české lázně připomněla,“ vysvětluje záměr spustit kampaň ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, paní Alena Kudílková.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Michal Ratiborský byl položen dotaz

Co se s těmi penězi stalo?

,,Téměř půl miliardy korun, které měly být určeny na obnovu a pomoc postiženým obcím, nebyly proplaceny." To tvrdíte vy a uvádíte, že peníze zůstaly jen na papíře. Jak je to možné? A opravdu zůstaly jen na papíře nebo je vláda použila na něco jiného? Bych se ani nedivili, kdyby je dala na pomoc Ukra...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo obrany: Barikáda v Armádním muzeu Žižkov je součástí výstavy „1945 Voláme všechny Čechy!“

13:21 Ministerstvo obrany: Barikáda v Armádním muzeu Žižkov je součástí výstavy „1945 Voláme všechny Čechy!“

V Armádním muzeu Žižkov je pro veřejnost otevřena výstava „1945 Voláme všechny Čechy!“, která přibli…