CzechTourism: Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně

05.09.2021 9:50 | Tisková zpráva

V průběhu července a srpna proběhla na ruském trhu velká online kampaň, zaměřená na B2C klienty, která připomněla ruským cestovatelům české lázně.

CzechTourism: Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Cílem masivní online kampaně bylo v rámci restartu připomenout nabídku českých lázní zejména cestovatelům ze skupiny 35+ ze střední a vyšší střední třídy.

„Český lázeňský turistický ruch je jedním z nejpostiženější odvětví, navíc na ruském trhu nyní bojuje nerovný boj s již otevřeným Maďarskem. Rozhodli jsme se proto operativně připravit „odvetnou“ akci, která by ruským cestovatelům české lázně připomněla,“ vysvětluje záměr spustit kampaň ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, paní Alena Kudílková.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Proč jste nepodpořil zákon, který měl zajistit lepší dostupnost léků a lékáren?

Přijde mi, že se tu opět staví byznys nad zájmy lidí, a v tomto případě i nad zdraví. Nebo co podle vás bylo na zákoně špatného? A proč se u nás pořád nahrává jen těm velkým hráčům? Podívejte se, co to způsobilo třeba v obchodech, ale další příklad jsou třeba operátoři. Proč tu pořád není další, kte...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NPÚ: Novinka pro fanoušky hry Kingdom Come

13:21 NPÚ: Novinka pro fanoušky hry Kingdom Come

Díky fenoménu hry Kingdom Come: Deliverance II. se zvýšil zájem české i zahraniční veřejnosti o hrad…