„Korejský příjezdový turistický ruch meziročně vzrostl o 40 procent. Podobné akce výrazně napomáhají k propagaci České republiky a našich regionů. Lázeňské město Karlovy Vary se v seriálu bude prezentovat jako romantická destinace a léčebné město uprostřed krásného zalesněného údolí," říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
Z osmnáctidílného seriálu se bude jedna až dvě epizody odehrávat přímo v Karlových Varech a kolem tamního hotelu Imperial. Seriál, který v souladu se současnými korejskými trendy, nabízí rodinné melodrama s prvky sci-fi a dokonce postavou robota, představuje Karlovy Vary přímo pod jejich pravým jménem.
“Korejská KBS oslovila zahraniční zastoupení CzechTourism v Soulu, kterému se prostřednictvím spolupráce při zajištění ubytování štábu podařilo spolu s hotelem Imperial Karlovy Vary tento projekt přivézt do České republiky. Svoji zásluhu na tom má i filmová servisní produkce Axman Production a Karlovarský kraj s jeho destinační agenturou, která spolupracovala na vyhledání vhodných lokací a zajištění dopravy,” uvádí ředitel ZZ Korea Michal Procházka.
„Jsme potěšeni, že hotel Imperial může být u zrodu TV seriálu z korejské produkce. Naplňuje se tak naše snaha o podporu Karlových Varů a Kraje jako oblíbené filmové lokace. O tom svědčí nejen toto natáčení, ale i několik dalších, které u nás v hotelu probíhaly v loňském roce. Doufáme, že tento trend bude i nadále pokračovat,“ doplňuje Petr Milský, Director of Sales & Marketing hotelu Imperial.
Loni přijelo do ČR 324 tisíc Korejců a jen za prvních šest měsíců roku 2017 jich Český statistický úřad evidoval už dokonce 204 tisíc. „Karlovy Vary jsou svým charakterem jedním z populárních míst jak pro korejské líbánkáře, individuály či tzv. průjezdy velkých skupin. Doufáme, že se město díky seriálu proslaví natolik, aby přimělo korejské turisty si zde prodlužovat pobyty i směřovat do jeho malebného okolí,“ uzavírá Procházka.
ZZ Korea CzechTourism počítá se spuštěním velkého destinačního marketingu k uvedení seriálu, který je plánován na rok 2018. Úspěšné televizní seriály s hlavními celebritami mají obecně v Asii velký potenciál k ovlivnění cestovatelských preferencí tamních turistů. KBS je nejoblíbenější celostátní televizí v Koreji s kanály KBS 1 a KBS2.
autor: Tisková zpráva