CzechTourism: Tradice krajů Česka netradičně. Začíná zahraniční kampaň

07.06.2023 7:24 | Tisková zpráva

Nečekané tradice (Unexpected Traditions). Novou on-line kampaň pro zahraničí trhy spouští Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. Originální vizuály, které bez klišé představují všechny kraje Česka, připravila pro CzechTourism na základě tendru kreativní agentura VCCP.

CzechTourism: Tradice krajů Česka netradičně. Začíná zahraniční kampaň
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Kampaň bude vidět v Německu, Polsku, na Slovensku, Velké Británii, USA, Nizozemsku, Francii, Itálii, Španělsku, Švédsku, Dánsku, Rakousku, Maďarsku a Izraeli. A také na portálu Visit Czechia.com (ZDE). Ač jde o tradice, ztvárněny jsou zcela netradičně.

„Tradice Česka se vnímají jako záruka cestovatelského zážitku. Zároveň opakování, kterým se vytvářejí a předávají z generace na generaci, může přinášet pocit nostalgie a někdy i trošku nudit. Proto jsme je chtěli pojmout inovativně a s určitou nadsázkou,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Kreativci z VCCP odvedli skvělou práci a já věřím, že se to projeví v počtu turistů, kteří do Česka přijedou.“

Anketa

Kterou hlavní českou TV skupinu sledujete nejvíc?

3%
35%
hlasovalo: 29720 lidí

Kampaň tvoří 40 vizuálů, pro každý kraj vždy několik.

"Výběr konkrétních motivů byl kolektivní proces, do kterého se nám podařilo zapojit tým agentury CzechTourism a všechny kraje," říká Account Supervisor VCCP Aneta Záhoříková a dodává: "Velmi nás těší, že můžeme Česko spojit s nečekanými destinacemi a nemusíme lákat na prvoplánové turistické atrakce.“

S kreativním konceptem „Unexpected Traditions“ chce CzechTourism pracovat dlouhodobě.

„Naším záměrem je tradice Česka ukázat v novém světle. Zároveň jsme chtěli zobrazit turistické cíle bez obvyklých klišé. V kampani tak v neobvyklém kontextu představujeme třeba architekturu, kreativitu přírody, vůni tvarůžků nebo aristokracii. Vždy podle toho, co je pro daný kraj tradiční. S tím, že vše vznikalo na základě naší spolupráce s daným krajem,” říká Marketing Manager České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Daniel Brachtl.

Vizuály pro jednotlivé kraje:

  • Jihočeský – nečekaná nahota v podobě rozeklané skály 
  • Jihomoravský – nečekané pokladnice v podobě vinných sklípků 
  • Karlovarský – nečekané přehlídkové molo v podobě lázeňské kolonády 
  • Královéhradecký – nečekaný labyrint v podobě vysokých skalních masivů 
  • Liberecký – nečekaná roubenka v podobě designového domu ze skla 
  • Moravskoslezský – nečekané kulturní centrum v podobě industriálních památek 
  • Olomoucký – nečekaně chutná vůně v podobě Olomouckých tvarůžků 
  • Pardubický – nečekaná aristokracie v podobě Kladrubského hřebce 
  • Plzeňský – nečekané mléko v podobě piva 
  • Středočeský – nečekaní prezidenti v podobě skalních obřích (čertovských) hlav
  • Ústecký – nečekaná observatoř v podobě rozhledny Růženka 
  • Vysočina – nečekaný home office v podobě klášterní knihovny 
  • Zlínský – nečekaný domeček pro panenky v podobě barevné Jurkovičovy architektury

Další vlna zahraniční kampaně „Nečekané tradice“, jejíž celkový rozpočet je 35,4 milionů Kč, se aktuálně plánuje na letošní září a říjen. Jde o druhou kampaň, kterou agentura VCCP pro CzechTourism připravila. První byla jarní kampaň „Březnové hory“ (ZDE), určená pro obyvatele Česka.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Srovnání

Dobrý den, pane poslanče, nejsem si jistý, zda se od vás dočkám upřímné odpovědi, ale prosím o ni. Fiala tvrdí, jak jsme super, že hrajeme první ligu, a že se srovnáváme s těmi nejlepšími. Má podle vás pravdu nebo, což si myslím já, z nás dělá premiér blázny? V čem přesně se můžeme srovnávat s těmi ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP mění pražce, kolejnice a výhybky na traťových kolejích, vedoucích ze stanice Depo Hostivař do stanice Skalka

7:14 DPP mění pražce, kolejnice a výhybky na traťových kolejích, vedoucích ze stanice Depo Hostivař do stanice Skalka

Na traťových kolejích vedoucích ze stanice Depo Hostivař do stanice Skalka bude Dopravní podnik hl. …