CzechTourism: Výuková platforma „100 let České republiky“ oslovila ruskou odbornou veřejnost

23. 2. 2019 20:19

V průběhu roku 2018 se ruská odborná veřejnost mohla na stránkách výukové microsite, která vznikla ve spolupráci zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, CSA a cestovní kanceláře PAC group a DVM tour, seznamovat s kulturními události a novinkami v regionech, které jubilejní rok přinášel.

CzechTourism: Výuková platforma „100 let České republiky“ oslovila ruskou odbornou veřejnost
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Platforma byla vytvořena ve spolupráci s jednou z nejsilnějších marketingových agentur, která se na ruském trhu specializuje na projekty cestovního ruchu. Díky tomu mohl CzechTourism využít více jak 90 tisíc ověřených kontaktů na odborníky, které jsou během roku využívány pro komunikaci o novinkách v rámci projektu. Partneři dostali navíc možnost představit své novinky a nabídky v průběhu hodinového webináře. Na existenci platformy upozorňoval i banner s logy všech zúčastněných a pravidelné posty na sociálních sítích.

„O tom, že je na ruském trhu vysoká poptávka po podobných projektech a úsilí vyložené do přípravy se vyplatí, jsme věděli, přesto jsme celkovými výsledky návštěvnosti platformy velice příjemně překvapeni,“ komentuje statistiku projektu ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, Alena Kudílková.

Výukovou platformu navštívilo v roce 2018 více než 43 tisíc odborníků z oboru cestovního ruchu, největší zájem o informace o České republice byl v mezisezoně, tedy v období mezi březnem a dubnem a také v říjnu. Průměrná doba, kterou návštěvníci strávili na úvodní straně byla 3,2 minuty. V průběhu roku projekt navštívilo 5121 unikátních návštěvníků.

Populární byly u odborné veřejnosti zejména výukové webináře, které byly součástí projektu a přinášely informace o novinkách a nabídkách partnerů na jaro-léto a podzim-zimu 2018. Celkově měly 3941 posluchačů, nejsledovanější byl webinář CzechTourism s 796 posluchači na jaře a 620 posluchači na podzim. Za zmínku stojí také četnost přechodů na domácí weby partnerů: téměř 300 přechodů na web czechtourism.com/ru, téměř 250 přechodů na weby partnerských cestovních kanceláří a 120 přechodů na web ČSA.

„Výsledky návštěvnosti platformy odbornou veřejností i zájem ruských cestovních kanceláří o účast na podobných projektech potvrdily potřebnost podobných aktivit na ruském trhu. Věříme, že i v budoucnu se nám bude dařit přicházet s podobnými projekty, které významně podporují příjezdový cestovní ruch,“ shrnuje výsledky microsite Alena Kudílková.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

ÚZSVM v Liberci převedl podíl lesních pozemků na Lesy ČR

20:19 ÚZSVM v Liberci převedl podíl lesních pozemků na Lesy ČR

Pracoviště Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových v Liberci převedlo Lesům ČR podíly na …