Platforma byla vytvořena ve spolupráci s jednou z nejsilnějších marketingových agentur, která se na ruském trhu specializuje na projekty cestovního ruchu. Díky tomu mohl CzechTourism využít více jak 90 tisíc ověřených kontaktů na odborníky, které jsou během roku využívány pro komunikaci o novinkách v rámci projektu. Partneři dostali navíc možnost představit své novinky a nabídky v průběhu hodinového webináře. Na existenci platformy upozorňoval i banner s logy všech zúčastněných a pravidelné posty na sociálních sítích.
„O tom, že je na ruském trhu vysoká poptávka po podobných projektech a úsilí vyložené do přípravy se vyplatí, jsme věděli, přesto jsme celkovými výsledky návštěvnosti platformy velice příjemně překvapeni,“ komentuje statistiku projektu ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, Alena Kudílková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
ČR , prezentace , Rusko , CzechTourism , TZ
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
Finanční správa spustí na konci srpna kontrolní akci s názvem EMPORION, ve které se zaměří na přizná…
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč