CzechTourism: Výuková platforma „100 let České republiky“ oslovila ruskou odbornou veřejnost

23.02.2019 20:19

V průběhu roku 2018 se ruská odborná veřejnost mohla na stránkách výukové microsite, která vznikla ve spolupráci zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, CSA a cestovní kanceláře PAC group a DVM tour, seznamovat s kulturními události a novinkami v regionech, které jubilejní rok přinášel.

CzechTourism: Výuková platforma „100 let České republiky“ oslovila ruskou odbornou veřejnost
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Platforma byla vytvořena ve spolupráci s jednou z nejsilnějších marketingových agentur, která se na ruském trhu specializuje na projekty cestovního ruchu. Díky tomu mohl CzechTourism využít více jak 90 tisíc ověřených kontaktů na odborníky, které jsou během roku využívány pro komunikaci o novinkách v rámci projektu. Partneři dostali navíc možnost představit své novinky a nabídky v průběhu hodinového webináře. Na existenci platformy upozorňoval i banner s logy všech zúčastněných a pravidelné posty na sociálních sítích.

„O tom, že je na ruském trhu vysoká poptávka po podobných projektech a úsilí vyložené do přípravy se vyplatí, jsme věděli, přesto jsme celkovými výsledky návštěvnosti platformy velice příjemně překvapeni,“ komentuje statistiku projektu ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, Alena Kudílková.

Výukovou platformu navštívilo v roce 2018 více než 43 tisíc odborníků z oboru cestovního ruchu, největší zájem o informace o České republice byl v mezisezoně, tedy v období mezi březnem a dubnem a také v říjnu. Průměrná doba, kterou návštěvníci strávili na úvodní straně byla 3,2 minuty. V průběhu roku projekt navštívilo 5121 unikátních návštěvníků.

Populární byly u odborné veřejnosti zejména výukové webináře, které byly součástí projektu a přinášely informace o novinkách a nabídkách partnerů na jaro-léto a podzim-zimu 2018. Celkově měly 3941 posluchačů, nejsledovanější byl webinář CzechTourism s 796 posluchači na jaře a 620 posluchači na podzim. Za zmínku stojí také četnost přechodů na domácí weby partnerů: téměř 300 přechodů na web czechtourism.com/ru, téměř 250 přechodů na weby partnerských cestovních kanceláří a 120 přechodů na web ČSA.

„Výsledky návštěvnosti platformy odbornou veřejností i zájem ruských cestovních kanceláří o účast na podobných projektech potvrdily potřebnost podobných aktivit na ruském trhu. Věříme, že i v budoucnu se nám bude dařit přicházet s podobnými projekty, které významně podporují příjezdový cestovní ruch,“ shrnuje výsledky microsite Alena Kudílková.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR postavily nádrž na úpatí nejvyššího vrcholu Jizerských hor

22:03 Lesy ČR postavily nádrž na úpatí nejvyššího vrcholu Jizerských hor

Stavbu retenční nádrže Perlík za 7,8 milionu korun dokončily Lesy České republiky na úpatí Smrku, ne…