CzechTourism spolupracuje s Českým systémem kvality služeb a Asociací horských středisek ČR

04.02.2015 18:59

Nový projekt agentury CzechTourism na podporu domácího cestovního ruchu má za cíl zvýšit motivaci rezidentů k cestování po České republice a rozšířit jejich povědomí o nabídce a kvalitě služeb domácího cestovního ruchu. K naplnění těchto cílů pomůže i partnerství s Českým systémem kvality služeb a Asociací horských středisek ČR.

CzechTourism spolupracuje s Českým systémem kvality služeb a Asociací horských středisek ČR
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Jedním z významných cílů Ministerstva pro místní rozvoj ČR je přispět ke zvýšení kvality služeb v domácím cestovním ruchu, a proto nabízí certifikaci Českého systému kvality služeb (ČSKS). Zapojením se do certifikačního procesu získají poskytovatelé turistických služeb odborné a praktické znalosti a dovednosti v oblasti řízení kvality, které mohou využít ke svému dalšímu rozvoji a zvýšení konkurenceschopnosti, a právo užívat mezinárodně uznávanou a v zahraničí dobře známou značku Q, která je pro zákazníky příslibem ověřené kvality služeb. V současné době sdružuje ČSKS 168 certifikovaných subjektů, jako např. Turistické informační centrum města Plzně, Lyžařský areál Červenohorské sedlo nebo MAS Železnohorský region, 1659 registrovaných provozoven a 1412 proškolených trenérů (absolventi školení pořádaného Centrem pro školení a regionální koordinaci, kteří získali certifikát Trenér I. stupně ČSKS a kteří jsou schopni prosadit a aplikovat zásady managementu kvality ve své organizaci). Jejich řady v následujících měsících rozšíří absolventi nového kurzu, a to kurzu II. stupně Trenéra kvality ČSKS.

Asociace horských středisek ČR (AHS ČR) sdružuje v současné době okolo 30 subjektů, které zastupují v ukazateli tržeb více než 2 /3 českého trhu (např. Špindlerův Mlýn, Skiresort Černá hora-Pec, Klínovec, Lipno, Monínec, Deštné, Kouty, Dolní Morava, Bílá, apod.). AHS ČR mimo jiné pomáhá při propagaci horských středisek a služeb v nich poskytovaných, při zkvalitnění výměny statistických údajů, informací a dat o fungování horských středisek a jejich návštěvnosti nebo při získávání zkušeností ze zahraničí. Pravidelným monitoringem a analýzou mediálního obrazu horských středisek v ČR a dodáváním odborných podkladů přispívá k objektivnímu vnímání poskytovaných služeb u rezidentů a vyhledává zdroje pro propagaci českých horských středisek jako protiváhy vůči velkým marketingovým kampaním zahraničních lyžařských regionů. Posledním příkladem je právě spolupráce na zmíněném projektu agentury CzechTourism s názvem Česko – naše destinace.

Projekt Česko – naše destinace navazuje na koncept Česko – země příběhů a pomocí atraktivních příběhů z jednotlivých turistických regionů ČR bude motivovat domácí návštěvníky k trávení prodloužených víkendů v Česku, resp. k znovuobjevování blízkého prostřednictvím netradiční expedice. Agentura CzechTourism tak ve spolupráci s partnery projektu představí jedinečné tipy na trávení volného času v tuzemsku s garancí vysoké úrovně kvality služeb.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

komunikace

Jak víte, že když vy teď o důchodové reformě nechcete s vládou komunikovat, že oni pak budou komunikovat s vámi? Není tohle hlavní problém, že se na zásadních věcech nedokážete dohodnout? A ještě jedna věc, s kým budete chtít vládu tvořit, když to odmítáte se SPD a evidentně se stranami SPOLU se na ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká obchodní inspekce vloni zjistila celkem 8 případů diskriminace

22:04 Česká obchodní inspekce vloni zjistila celkem 8 případů diskriminace

Česká obchodní inspekce v průběhu minulého roku kontrolovala, zda nedochází ze strany obchodníků k d…