DPD spouští unikátní webovou aplikaci DPD kurýr

20.07.2014 19:54 | Zprávy

Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v ČR i zahraničí, nabízí od června letošního roku novou webovou aplikaci DPD Kurýr. Jedná se o absolutní novinku na českém trhu, která koncovým zákazníkům poskytuje dokonalý přehled o zásilce. Zároveň umožňuje libovolně měnit termín a místo doručení nebo kurýra formou zprávy přímo kontaktovat.

DPD spouští unikátní webovou aplikaci DPD kurýr
Foto: red
Popisek: DPD

Společnost DPD potvrzuje pozici inovátora zásilkových služeb v České republice a pokračuje v modernizaci i zlepšování svých služeb zákazníkům. Po uvedení tzv. „systémových sms“, které příjemce informují o doručení, zavedení platby dobírky platební kartou a vývoji první mobilní aplikace na balíkovém trhu, přináší svým klientům revoluční webovou aplikaci DPD Kurýr. Cílem této aplikace je usnadnit obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD. Její používání je snadné. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu či e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilních telefonů nebo tabletů.

V aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce zahrnující čas doručení zásilky, kontakt na konkrétního kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby. Prostřednictvím aplikace si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Například změnit datum a místo doručení, přesměrovat si svou zásilku do libovolného odběrného místa DPD ParcelShop, poslat kurýrovi zprávu nebo si zvolit další případy, kdy chtějí o zásilce dostávat informace. Toto webové rozhraní je pro české zákazníky zcela přelomové a společnost DPD ho v tuto chvíli nabízí na českém trhu jako jediná.

„DPD Kurýr je nová webová aplikace pro koncové příjemce zásilek. Sjednocuje všechny funkce dosud nabízené různými komunikačními kanály, jako jsou SMS, e-maily, web nebo klasické call centrum. Jedná se o výjimečný projekt, který výrazně ulehčí život našim klientům“, vysvětluje Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD. „Usnadní práci také majitelům e-shopů, kteří bez nutnosti integrace do košíku nabídnou příjemcům širší portfolio služeb a vyšší komfort doručení“, dodává.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Migrace

Kritizujete Rakušana za jeho migrační pakt. Na druhou stranu, jak jste si s migrací poradili vy? Co jste udělali proto, abyste zabránili nelegální migraci? Vy jste byla ministryní před Rakušanem a podle mě jste si vedla stejně špatně

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kancelář prezidenta republiky: Pražský hrad připomíná 80. výročí konce války výstavou válečných plakátů

22:08 Kancelář prezidenta republiky: Pražský hrad připomíná 80. výročí konce války výstavou válečných plakátů

Propagandistický plakát představuje médium s bohatou minulostí. Významným způsobem doprovázel průběh…