Na základě podnětů veřejnosti, které přicházejí do DPP, vznikla potřeba zaměřit se na slušné chování cestujících při přepravě v prostředcích hromadné dopravy. Řada z nich se týkala stížností, že cestující nedodržují nepsaná pravidla, týkající se vzájemné ohleduplnosti při cestování metrem, tramvají a autobusem. Hravou formou tak chce DPP děti i dospělé přesvědčit o nutnosti dodržování slušného chování.
Bob a Bobek budou prostřednictvím vtipných obrázků cestujícím připomínat nutnost dodržování slušného chování. Hlavní součástí kampaně bude i aplikace, která zábavným a zároveň poučným způsobem bude vysvětlovat pravidla slušného a bezpečného chování v MHD. Aplikace je určena především pro děti a mládež, ale jistě se pobaví i dospělí.
„Hlavním cílem kampaně je vychovávat děti ke slušnému chování, a to byl důvod, proč zrovna Bob a Bobek. Děti i dospělí je velmi dobře znají, nemuseli jsme tedy dlouze vymýšlet nové hrdiny, kteří by malé cestující zaujali. Jsou roztomilí a vtipní. Kampaň sází také na moderní aplikaci, která zábavnou formou poučí o nutnosti slušnosti a dodržování bezpečnostních pravidel v MHD,“ říká Soňa Kemrová, vedoucí oddělení Marketing.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva