„Vnitropodnikovou kampaní jsme chtěli kolegy ze všech provozů upozornit na nárůst potřeby krve a zároveň je k dárcovství motivovat. Vedl nás k tomu fakt, že obecně ubývá krve od nových dárců. Stávající dárci stárnou a potenciální dárci krve jsou motivování spíše výdělkem, než jen vlastním dobrým pocitem. Jako společensky odpovědná firma jsme toho názoru, že by podobné kampaně měly být standardní součástí běžných aktivit velkých firem“, řekl Jiří Štábl, vedoucí oddělení Komunikace a tiskový mluvčí DPP.
Na přelomu srpna a září proběhla uvnitř DPP anketa, která mapovala vztah zaměstnanců pražského dopravce k dárcovství krve. Z jejích výsledků vyplynulo, že takřka pětina jejích respondentů již krev daruje. Symbolem kampaně se stal červený barel s logem „Dopravácké krve.“ Jeho objem 200 l značí množství nové krve, kterou by DPP chtěl „pomyslně“ přispět, což znamená oslovení cca 450 prvodárců.
Vnitropodniková anketa následně přešla od 8. září do 28. listopadu do informační kampaně v DPP, při které byly publikovány rozhovory s některými pravidelnými dárci krve a zaměstnanci měli možnost stát se prvodárci „Dopravácké krve“ na odběrném místě Ústavu hematologie a krevní transfuze.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva