„Spokojenost cestujících a kvalita služeb je pro nás důležitá, a proto názory cestujících dlouhodobě sledujeme. Čím více cestujících se do vyplnění ankety zapojí, tím lépe. Na zjištěné výsledky reagujeme i konkrétními opatřeními, v minulosti jsme díky tomu spustili kupříkladu ‚antigraffiti‘ kampaň a odstranili černý výlep ve vozech metra,“ uvedla mluvčí DPP Tereza Krásenská.
Druhá podzimní anketa potrvá od 10. do 24. října 2012. Cestující mohou sdělit svůj názor týkající se pocitu bezpečí při přepravě, důvody, proč MHD využívají nebo jak jsou spokojení s čistotou vozů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva