Součástí modernizace úseku byla výměna původní konstrukce trati, kterou tvořily velkoplošné panely BKV z roku 1998, za novou pevnou jízdní dráhu systému W-tram s protihlukovými prvky a žlábkovou kolejnicí NT1, s kombinací asfaltového a dlážděného krytu. Celková délka tohoto rekonstruovaného úseku činila 680 metrů.
„Termín zprovoznění trati se nám podařilo uspíšit zejména díky vysokému pracovnímu nasazení na stavbě a příznivému počasí. Svůj díl zde sehrálo i pochopení úřadů, místních obyvatel a podnikatelů. Dva týdny jsou velmi značnou časovou úsporou, kterou ulehčíme Pražanům jejich cestovaní například za nákupy vánočních dárků,“ uvedl Miroslav Penc, vedoucí jednotky Dopravní cesta Tramvaje DPP.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva