Dopravní podnik hl. m. Prahy předal 1. listopadu 2019 veškeré reklamní plochy v pražském metru společnosti RAILREKLAM, která se jako vítězný uchazeč v nedávném poptávkovém řízení zavázala hradit DPP za reklamní plochy v metru rekordní částku ve výši 91,5 milionů korun ročně. Společnost Rencar, která tyto plochy dosud neoprávněně fakticky užívala pro instalaci vlastní reklamy, již dříve veřejně prohlásila, že se proti postupu DPP bude bránit veškerými prostředky.
Společnost Rencar ve snaze zajistit si další pro ni lukrativní užívání majetku DPP podala návrh na nařízení předběžného opatření. V návrhu se domáhala, aby DPP byla uložena povinnost umožnit firmě Rencar i nadále instalovat svá reklamní sdělení v metru. Soud však návrh v plném rozsahu zamítl z důvodu neexistence platné smlouvy mezi DPP a Rencarem, a to v souladu se závěry dříve vydaného rozsudku, v němž vyslovil neplatnost smlouvy mezi těmito dvěma společnostmi.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

20:16 AOPK ČR: Byla otevřena vltavská cyklostezka pod skálou Zámky v pražských Bohnicích
Tentokrát již natrvalo. Sanaci skalního masivu se podařilo dokončit dříve.
- 16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %