Darované přístroje zajistí novorozencům na Neonatologickém oddělení FN Brno klid a teplé mléko

01.11.2016 14:30

Jednotka intenzivní a resuscitační péče Neonatologického oddělení FN Brno (JIRPN FN Brno) získala darem tzv. UCHO, přístroj, který snímá intenzitu hluku v prostředí, lze na něm nastavit rozmezí světelného alarmu pro hluk.

Darované přístroje zajistí novorozencům na Neonatologickém oddělení FN Brno klid a teplé mléko
Foto: FN Brno
Popisek: Jednotka intenzivní a resuscitační péče Neonatologického oddělení FN Brno

Personál je tak vždy „upozorněn" na narůstající nežádoucí hluk. UCHO se tak stává pomocníkem k vytvoření komfortního prostředí pro zdravý vývoj dětí v časném postnatálním období. Úroveň hluku vyšší než 50 dB je nežádoucí, nesplňuje optimální podmínky prostředí pro vývojovou péči. Zdravotnický tým JIRPN si stanovil cíl omezit hlučnost na pracovišti, k čemuž slouží právě trvalá detekce intenzity hluku.

Neméně významným darem jsou dvě špičkové ohřívačky mléka  pro novorozence CALESCA. Lze v nich ohřívat mléko ve všech typech kojeneckých lahví i stříkaček, doba ohřevu i rozmražení dávky je řízena zadaným množstvím mléka a požadovanou teplotou.

Dárcem všech tří zařízení v celkové hodnotě 70 000 Kč je tatínek chlapečka, který se narodil ve 26. t. g., vážil 850 g. Na JIRPN FN Brno pobýval téměř 40 dnů. Domů odcházel z RI pro nedonošené novorozence po 76 dnech hospitalizace s váhou 2300 g plně kojený.

Fakultní nemocnice Brno celé rodině moc děkuje za její dar, který pomůže ostatním novorozencům.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

ASZ ČR: Miliardy, vynaložené na propagaci značky Klasa, se míjí účinkem

9:51 ASZ ČR: Miliardy, vynaložené na propagaci značky Klasa, se míjí účinkem

Téměř dvě miliardy korun vydaných na propagaci kvalitních českých potravin, které mnohdy nejsou ani …