Dvě tisícovky zákazníků využily služeb Ombudsmana ČEZ

01.07.2013 16:48 | Zprávy

Zájem o služby Ombudsmana ČEZ Josefa Sedláka za tři a půl roků fungování jeho týmu průběžně roste v desítkách procent. Celkový počet podnětů zákazníků překročil v průběhu letošního června dvě tisícovky. Přibližně desetinu z nich posoudil ochránce práv klientů jako oprávněnou a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ ke zjednání nápravy.

Dvě tisícovky zákazníků využily služeb Ombudsmana ČEZ
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČEZ

JUDr. Daniela Kovářová byl položen dotaz

Myslíte, že nejdiskriminovanější skupinou jsou senioři?

Určitě jejich pozice není dobrá, ale jsou na tom hůře, než matky s dětmi, obzvláště pokud jde o samoživitelky? V jejich případě se i s ohledem na rodinu a na podmínky, které si zaměstnavatelé kladou dost diskriminováni, navíc senioři (důchodci) mají aspoň většinou dobré důchody, ať mi nikdo netvrdí,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: