
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ
Zájem o služby Ombudsmana ČEZ Josefa Sedláka za tři a půl roků fungování jeho týmu průběžně roste v desítkách procent. Celkový počet podnětů zákazníků překročil v průběhu letošního června dvě tisícovky. Přibližně desetinu z nich posoudil ochránce práv klientů jako oprávněnou a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ ke zjednání nápravy.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ
Co jsem pochopil, tak to nejde. Nebo ano? Jak?
Vězeňská služba České republiky zprovoznila dynamický nákupní systém (DNS) určený k dodávkám potravi…