„Začít se účastnit výběrových řízení mohou jen zavedené společnosti, které na to mají personální kapacitu a profesní výkonost. Už to byl pro nás samozřejmě určitým způsobem milník. Bez pochyby se dostáváme mezi stěžejní hráče v oblasti outsourcingu PR služeb,“ vysvětlil Petr Lesenský, ředitel agentury Lesensky.cz, mezi jejíž klienty se dlouhodobě řadí například společnosti Invia, Mazars, Activa, Servodata či Enbra. „V každém oboru zastupujeme pouze jednoho klienta, kterému se maximálně věnujeme. V energetice tak s novými akvizicemi pro příštích patnáct měsíců s radostí končíme,“ doplnil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva