Co dělat? V ideálním případě zavolat na nepřetržitou telefonní linku, kde operátor zajistí, aby nepříjemnou situaci co nejdříve vyřešil specialista. Ale možností, jak podobným nepříjemnostem čelit, dnes existuje celá řada, a to i tam, kde byste je možná nečekali. Jednou z nich je využití služby E.ON Servis+, která je určena všem zákazníkům společnosti E.ON z kategorie domácností a jíž je možné sjednat k jakémukoli tarifu elektřiny nebo zemního plynu. Pak stačí jen zavolat a vyškolený specialista vás přijde z nepříjemné situace vysvobodit. Podrobnější informace o službě a dalších možnostech využití jako je například pozáruční servis spotřebičů lze získat na www.eon.cz/servis.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
Zpráva o udržitelném rozvoji České pošty za rok 2024 přináší informace o našem přístupu k životnímu …
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč
- 10:46 DPP: Stanice metra Libuš na trase D dostala výtvarnou podobu
- 7:33 Lesy ČR: Vodní nádrž Dachova u Hořic obnovena