E.ON: Zabouchnuté dveře, ucpaný odpad, nefunkční kotel? Tipy, jak nesnáze rychle vyřešit

29.12.2013 14:00 | Zprávy

Znáte to, vyrazíte na nedělní procházku a vzápětí zjistíte, že jste si zabouchli dveře. Klíč vězí v zámku a vy beznadějně přešlapujete na chodbě.

E.ON: Zabouchnuté dveře, ucpaný odpad, nefunkční kotel? Tipy, jak nesnáze rychle vyřešit
Foto: E.ON
Popisek: E.ON

Co dělat? V ideálním případě zavolat na nepřetržitou telefonní linku, kde operátor zajistí, aby nepříjemnou situaci co nejdříve vyřešil specialista. Ale možností, jak podobným nepříjemnostem čelit, dnes existuje celá řada, a to i tam, kde byste je možná nečekali. Jednou z nich je využití služby E.ON Servis+, která je určena všem zákazníkům společnosti E.ON z kategorie domácností a jíž je možné sjednat k jakémukoli tarifu elektřiny nebo zemního plynu. Pak stačí jen zavolat a vyškolený specialista vás přijde z nepříjemné situace vysvobodit. Podrobnější informace o službě a dalších možnostech využití jako je například pozáruční servis spotřebičů lze získat na www.eon.cz/servis.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

E.ON

autor: Tisková zpráva

style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024

22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024

Zpráva o udržitelném rozvoji České pošty za rok 2024 přináší informace o našem přístupu k životnímu …