E-shop vydavatelství Empresa Media zahrnuje tisíce kvalitních titulů od beletrie, literatury faktu po školní učebnice. Spotřebitelé jsou o novém knižním portálu informováni především díky tištěné inzerci a televizním spotům, které vysílá prostřednictvím svých televizních stanic TV Barrandov.
Cílem nově spuštěného knižního portálu je nabídnout zákazníkům široký sortiment literatury v kombinaci s jednoduchou formou objednávky. K tomu také směřuje motto - Méně starostí s nákupem, více času na čtení.
„Velmi nás překvapil počet objednávek po spuštění televizní kampaně. Největší zájem je o učebnice pro základní, střední a vysoké školy, kterých se prodávají stovky denně. Zajímavé je, že u nás nejvíce nakupují lidé z menších měst a obcí, což je dané nejspíše tím, že je pro ně pohodlnější si knihy objednat na našem e-shopu než jet do vzdáleného města do knihkupectví,“ řekl Daniel Köppl, generální ředitel vydavatelství Empresa Media.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva