Těch už letos jednotlivé čety v severočeském regionu absolvovaly přes dvanáct tisíc, tedy díky příznivým klimatickým podmínkám zhruba stejný počet jako za stejné období loni. Na první prověrku v podobě námrazové či sněhové kalamity se všichni pracovníci poruchové služby pečlivě připravují a dokončují preventivní údržbu zařízení
K dobře a rychleji odvedené práci by měly přispět investice do modernizace vybavení montérů i samotné techniky. V průběhu roku dochází k plánovaným obměnám vozového parku, kdy za dosluhující vozidla jsou nasazována terénní vozidla VW Amarok, která se v členitém horském terénu osvědčila. Právě bez těžké techniky se energetici v terénu neobejdou, ale k poruchám často vyrážejí i na skútru nebo sněžnicích.
„Za uplynulé období jsme ve vozovém parku obnovili sněžné skútry a čtyřkolky v horských oblastech oddělení Louny, Liberec a Ústí nad Labem. Dále jsme rozšířili počet montážních plošin s vyšším zdvihem,“ vypočítává Jiří Zapadlo, vedoucí odboru Sítě ČEZ Distribuční služby. „Před začátkem zimního období dochází k pravidelné přípravě vozidel zaměřené zejména na studené starty a sjízdnost v namrzlém a zasněženém terénu. Elektromontéři pohybující se v terénu jsou pravidelně vybavováni zimními oděvy a doplňky,“ vysvětluje dále Zapadlo.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva