Event Arena získala ocenění Czech Business Superbrands 2016

18.03.2016 14:10

Společnost Event Arena získala, jako jediná eventová agentura na českém trhu, prestižní ocenění Superbrands 2016 v kategorii „Czech Business“. Cenu uděluje každoročně organizace Superbrands Business Brand Council. Event Arena tak potvrdila svou stabilní pozici na eventovém trhu, kde patří mezi špičky v oboru, a to již 15 let. Titul Supebrands je znakem uznání a vynikajícího postavení značky. Pečeť Superbrands získají značky s výbornou pověstí, s jejichž hodnotami se zákazníci ztotožňují a mají k nim osobní vztah. Program Superbrands vznikl v roce 1995 ve Velké Británii, v České republice uděluje ocenění od roku 2013.

Event Arena získala ocenění Czech Business Superbrands 2016
Foto: Event Arena, s.r.o.
Popisek: Ocenění Business Superbrands 2016 převzali z rukou ředitele Czech Superbrands Romana Sovjáka zástupci eventové agentury Event Arena, jednatel Norbert Pýcha (vpravo) a ředitelka produkce Kateřina Horynová.

“Získání titulu Superbrands si velice vážíme, je to ocenění nejen značky jako takové, ale především naší dlouholeté práce a pozitivní zpráva směrem k našim stávajícím I potenciálním klientům, že svému byznysu rozumíme a děláme jej dobře”, říká Norbert Pýcha, jednatel a spolumajitel Event Areny.

Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, kterou na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.

O společnosti Event Arena
Event Arena je přední eventová agentura působící na českém trhu od roku 2000. Za tuto dobu uspořádala pro své klienty více než 1 800 eventů nejrůznějšího charakteru. Nabízí kompletní přípravu a realizaci akcí na klíč na nejvyšší úrovni. Svým zákazníkům nabízí kromě Event Managementu také služby v oblasti DMC, poradenství v oblasti event marketingu a aktivační či sales promo aktivity. Více informací na www.eventarena.cz.

Superbrands Česká republika
Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru či sektoru služeb, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi konkurencí. Titulem Superbrands vyslovujeme obdiv a skládáme upřímnou poctu jejich výsledkům v oblasti budování úspěšné značky.  Nejdůležitějším cílem organizace Superbrands je nejen vzdát hold nejúspěšnějším značkám v oblasti brandingu, ale také uvést do středu pozornosti spotřebitelů a odborné veřejnosti mimořádně silné značky působící na českém trhu a prezentovat příklady hodné následování pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších. Za tímto účelem pořádá organizace Superbrands pro oceněné značky každoročně společný PR a mediální program, do kterého jsou pozvány výhradně značky oceněné titulem Superbrands a Business Superbrands daného roku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Věra Kovářová, MIM byl položen dotaz

Důchodová reforma

Tvrdíte, o důchodové reformě jednáte i s laickou veřejností. Jak? Kde? Jsem si ničeho takového nevšiml. A myslíte, že má smysl schvalovat něco, na čem se aspoň z větší části neshodnete s opozicí? K čemu reforma, kterou jiná vláda zase zruší, což už se stalo? Nebylo třeba chybou, že jste s opozicí ne...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Blíží se zahájení elektrifikace autobusové linky č. 137, DPP hledá jejího zhotovitele

16:08 Blíží se zahájení elektrifikace autobusové linky č. 137, DPP hledá jejího zhotovitele

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) dnes vypsal veřejnou zakázku na zhotovitele elektrifikace autobus…