Svou nabídkou nájemců se Avion zcela odlišuje od stávající konkurence v regionu. „Zaměřili jsme se primárně na kvalitní žádané značky a díky loňské modernizaci centra máme skvělé podmínky, které nám umožňují upoutat pozornost nájemců, kteří v regionu zcela chybí. Jsme hrdi na to, že se nám tyto exkluzivní značky podařilo získat,“ uvedla Kateřina Ježková, ředitelka ostravského Avionu, podle níž příchod dalších světoznámých módních firem do severomoravské metropole dokazuje pomalu se oživujících trh a rostoucí kupní sílu regionu.
Avion Shopping Park v Ostravě během jednoho roku otevřel hned několik nových prodejen, v nichž našlo uplatnění zhruba dvě stě zaměstnanců. Zatímco na konci loňského roku obchodní centrum zaměstnávalo okolo 1500 lidí, v současné chvíli jich zde pracuje téměř 1700. Roste také množství externích firem, které s obchodním centrem spolupracují v oblasti služeb.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva