Uzavření dohody značí přelomový krok společnosti Gibson Brands na cestě stát se největší světovou společností produkující zařízení pro hudební průmysl a životní styl, a zároveň je další z řady investic společnosti do výrobců zvukových systémů jako Onkyo nebo TEAC.
Toto spojení upevní pozici značky Gibson Brands na americkém a japonském trhu. Zároveň dojde k posílení tržní síly společnosti WOOX Innovations v Evropě, Číně, Latinské Americe a dalších rostoucích ekonomikách prostřednictvím zvukových a domácích zábavních systémů značky Philips. Společnost má sídlo v Hong Kongu a zaměstnává přibližně 1 900 lidí po celém světě. WOOX Innovations představuje globální a výdělečný podnik úspěšně prosazující značku Philips v oblasti zvukových a domácích zábavních systémů a jejich příslušenství.
„Při uzavírání této důležité akvizice jsme postupovali rychle. Představuje dosud nejvýznamnější krok na naší cestě stát se největší společností na poli hudebních nástrojů a zvukových zařízení na světě,“ řekl Henry Juszkiewicz, předseda správní rady a výkonný ředitel společnosti Gibson Brands. „Touto transakcí se značně rozšiřuje náš globální dosah, rozsah služeb a zvětšuje se potenciál obchodního růstu. Pohání nás neustálá vášeň k vytváření těch nejvýznamnějších spotřebních zvukových zařízení a zážitků na světě.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva