Historie se potká na zámku v Napajedlích

16.08.2012 9:25 | Zprávy

Souběžně s vrcholnou motoristickou akcí ve Zlíně, 42. ročníku Barum Czech Rally Zlín, se o posledním srpnovém víkendu uskuteční výjimečné setkání historických vozidel Bugatti na zámku v Napajedlích. Účastnit se budou více než dvě desítky slavných veteránů.

Historie se potká na zámku v Napajedlích
Foto: Archiv
Popisek: Historická formule Bugatti - ilustrační foto

Vše začne v pátek 31. srpna 2012 v centru moravské metropole, kde v 19. hodin, ještě před oficiálním začátkem „barumky“, nastartují své řadové motory ke spanilé jízdě slavné vozy Bugatti. Těch se zde sejde dosud nevídaný počet, účast totiž přislíbily dvě desítky automobilů této francouzské značky. Půl hodiny nato, v 19.30 hodin, je plánován start tradiční vzpomínkové jízdy „Zlínská osma“, kde se přihlížejícím v akci představí také spousta automobilů z historie českých výrobců. Na trati v centru Zlína tak nebudou chybět ani zástupci značek Aero a Škoda.

V rámci jízdy „Grand Prix Bugatti“ pojedou i další vysoce ceněné stroje. Návštěvníci budou moci shlédnout v akci auta, jako je Darracq, Walter, Alfa Romeo, Laurin&Klement, MG, a nebudou chybět ani Jaguary, Mercedesy a Hispano Suiza. Cílem obou jízd je zámek v nedalekých Napajedlech, kde čeká účastníky i veřejnost stylové prostředí a zázemí pro společenský večer, který zpestří vystoupení skupin Rangers, Hradišťan či Spirituál Kvintet. Společný odjezd všech historiků je ve 20.30 hodin.

V sobotu od časných ranních hodin, na vymezených plochách areálu zámku Napajedla, čeká návštěvníky této neobyčejné akce burza dílů a předmětů spojených s historickými vozidly.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Dálnice

Nemyslíte, že místo toho dohadování se s vládou, kdo postavil jako dálnici, by bylo na místě řešit spíš to, proč se staví tak pomalu, proč stále není dokončená kompletní dálniční síť a proč třeba na řadě míst, kde dálnice jsou, jsou v dost bídném stavu? A když jsme u toho, jak se ANO v případné příš...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní: Zpřístupněné jeskyně Evropy mapuje knižní průvodce

22:08 Správa jeskyní: Zpřístupněné jeskyně Evropy mapuje knižní průvodce

Při cestách po Evropě pomůže zájemcům o návštěvu přírodních krasových podzemí nový knižní průvodce.