Společnost hybris, nejrychleji rostoucí poskytovatel komerčních platforem na světě, kterou obě přední analytické společnosti považují za lídra v oboru, uspořádá 28. - 29. října v Berlíně setkání s názvem Game Plan B2B E-Commerce Forum. To je určeno firmám, které provozují elektronický obchod v segmentu B2B. hybris – ve spolupráci se společnostmi avarto Systems a OpenText – tímto zahajuje řadu fór pro velkoobchodníky, distributory, výrobce vlastních značek a další společnosti segmentu B2B, které stojí před významnou transformací spjatou s nástupem vícekanálového obchodování.
„V roce 2012 dosáhnul elektronický obchod v Evropě objemu 300 miliard EUR. Letos se předpokládá jeho nárůst o 15 – 30 %.* V daném kontextu mají dodavatelé značný zájem dozvídat se o účelnějších strategiích online prodeje. Dosud se však potýkali s problémem nalézt fóra či konference, které by se tomuto tématu věnovaly,“ uvádí Brian Walker, víceprezident společnosti hybris pro strategii. „Game Plan B2B E-Commerce Forum vyplňuje právě tuto mezeru a jako první poskytuje velkoobchodníkům, distributorům, výrobcům vlastních značek a dalším firmám v segmentu B2B možnost setkání nejen s vůdčími osobnostmi v oboru, ale i přístup k nástrojům a datům, která jim pomohou urychlit a posunout vlastní obchod, i celý obor, kupředu.“
V průběhu řady fór, která se budou konat na třech kontinentech, představí společnost Forrester Research výsledky celosvětového průzkumu zaměřeného na stav elektronického obchodu v segmentu B2B a na zásadní trendy a problémy v oboru. Andy Hoar, hlavní analytik elektronického obchodu společnosti Forrester Research a jeden z nejuznávanějších odborníků na elektronický obchod mezi firmami, bude výsledky průzkumu představovat v návaznosti na otázky, s nimiž se výrobci a distributoři musejí důkladně obeznámit, aby se dokázali na rostoucím trhu elektronického obchodu orientovat. Pokud se totiž podle Briana Walkera firmy v segmentu B2B nedokážou s těmito otázkami vyrovnat a nebudou schopny posoudit své stávající obchodní postupy, bude pro ně obtížné plně využívat laviny příležitostí, které skýtá internet a mobilní komunikační zařízení.
„Odběratelé v segmentu B2B jsou zvyklí na stejně pohodlné možnosti nakupování online, přes mobilní zařízení a prostřednictvím různých komunikačních kanálů, jaké nabízejí maloobchodníci v segmentu B2C, a začínají tak požadovat stejně vysokou úroveň kvality i od svých dodavatelů na trhu B2B,“ říká Brian Walker. Současně dodává: „z našeho výzkumu jsme zjistili, že většina značek na trhu B2B stále ještě nenabízí základní možnosti elektronického obchodu, jako je bohatý obsah dostupný online, správa objednávkového procesu nebo personalizace.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva