Inženýring dopravních staveb (IDS) vyzývá bývalého primátora Prahy Bohuslava Svobodu, aby zveřejnil dokumenty, ze kterých údajně vyplývá, že “vinou špatné práce IDS nemá Dopravní podnik hlavního města Prahy (DPP) pod kontrolou výstavbu trasy V.A metra”. Dále IDS vyzývá pana Svobodu, aby zveřejnil dokumenty, ze kterých vyplývá, že vinou IDS “jsou propláceny faktury za práce, které nejsou nasmlouvány”. Současně se IDS ohradila také proti tvrzení, že je na vině za krácení dotace z fondů EU.
“Inženýring dopravních staveb si není vědom žádného pochybení, které by mohlo být přičínou čehokoliv z toho, co nám Bohuslav Svoboda přičítá. Vyzýváme proto bývalého primátora, aby tyto dokumenty, ze kterých údajně vyplývají závažná pochybení naší společnosti, zveřejnil. Pokud pan Svoboda svá slova nedoloží, trváme na tom, aby se veřejně omluvil,” řekl dnes Ing. Jozef Brázdil, tiskový mluvčí společnosti Inženýring dopravních staveb.
Bývalý primátor hlavního města Prahy Bohuslav Svoboda ve svých prohlášeních, která ve čtvrtek 3. října a v pátek 4. října 2013 vyšla v celé řadě českých médií, nařkl IDS, že řádně vysoutěžená zakázka této společnosti na stavebně-technický dozor výstavby trasy V.A pražského metra je skutečnou příčinou odvolání bývalého generálního ředitele DPP Milana Křístka. Společnost toho měla údajně dosáhnout skrze své úzké vztahy s TOP 09. Jako důkaz těchto vztahů předložil Bohuslav Svoboda odbornou spolupráci IDS s Františkem Laudátem, bývalým předsedou pražské TOP 09 a někdejší zaměstnanecký poměr Jiřího Pařízka, radního za TOP 09 v IDS.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva