Interbrand: Coca-Cola po 13 letech opouští pozici nejcennější značky na světě

01.10.2013 13:20 | Zprávy

Technologie vládnou světu, tak by se dal stručně charakterizovat první dojem při pohledu na aktualizovaný přehled společnosti Interbrand, která každý rok zveřejňuje žebříček nejcennějších značek světa.

Interbrand: Coca-Cola po 13 letech opouští pozici nejcennější značky na světě
Foto: Toyota
Popisek: Toyota

Šest z deseti nejcennějších značek v žebříčku patří technologickým firmám. „Nakousnuté jablko“ se na výsluní vyhouplo díky meziročnímu nárůstu o 28 %, hodnota společnosti Apple je tak nyní vyčíslena na závratných 98, 316 mld. USD. Jen o „zanedbatelných“ 5 miliard dolarů zaostává druhý Google (93, 291 mld. USD), který zaznamenal nejvyšší meziroční nárůst z celé top 10 (celkem o 34 %). Na bronzovém stupni se pak umístila již zmíněná Coca-Cola (79,213 mld. USD), která přišla o prvenství poprvé od roku 2000.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

AI

Umělá inteligence je na jednu stranu dobrá věc, ale nemyslíte, že je i dost nebezpečná? Řeší někdo, jak zabránit tomu, aby o nás neshromažďovala zejména osobní data, která pak půjde zneužít? Děkuji za odpověď. Klára

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Národní zemědělské muzeum v Čáslavi zve na noční jízdu na traktorech

7:23 Národní zemědělské muzeum v Čáslavi zve na noční jízdu na traktorech

Muzejní noc v NZM nabídne v sobotu 20. září od 18 do 22 hodin jedinečnou atmosféru a noční dobrodruž…