Interbrand: Coca-Cola po 13 letech opouští pozici nejcennější značky na světě

01.10.2013 13:20 | Zprávy

Technologie vládnou světu, tak by se dal stručně charakterizovat první dojem při pohledu na aktualizovaný přehled společnosti Interbrand, která každý rok zveřejňuje žebříček nejcennějších značek světa.

Interbrand: Coca-Cola po 13 letech opouští pozici nejcennější značky na světě
Foto: Toyota
Popisek: Toyota

Šest z deseti nejcennějších značek v žebříčku patří technologickým firmám. „Nakousnuté jablko“ se na výsluní vyhouplo díky meziročnímu nárůstu o 28 %, hodnota společnosti Apple je tak nyní vyčíslena na závratných 98, 316 mld. USD. Jen o „zanedbatelných“ 5 miliard dolarů zaostává druhý Google (93, 291 mld. USD), který zaznamenal nejvyšší meziroční nárůst z celé top 10 (celkem o 34 %). Na bronzovém stupni se pak umístila již zmíněná Coca-Cola (79,213 mld. USD), která přišla o prvenství poprvé od roku 2000.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Občanství politiků

Také si myslím, že by ministr a nejen on, ale všichni politici, co zde chtějí kandidovat měli mít české občanství. Navrhnete to tedy dát do Ústavy? Pokud vím, nyní musí mít české občanství snad jen prezident nebo ani ten ne? A souhlasíte se mnou, že by se to mělo týkat všech politiků, i třeba těch k...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Armáda ČR: Čáslavští stíhači už Gripeny natankují i při nočních letech

16:08 Armáda ČR: Čáslavští stíhači už Gripeny natankují i při nočních letech

Většina pilotů 211. taktické letky z Čáslavi už dokáže dotankovat JAS-39 Gripen i během letu v noci,…