Šest z deseti nejcennějších značek v žebříčku patří technologickým firmám. „Nakousnuté jablko“ se na výsluní vyhouplo díky meziročnímu nárůstu o 28 %, hodnota společnosti Apple je tak nyní vyčíslena na závratných 98, 316 mld. USD. Jen o „zanedbatelných“ 5 miliard dolarů zaostává druhý Google (93, 291 mld. USD), který zaznamenal nejvyšší meziroční nárůst z celé top 10 (celkem o 34 %). Na bronzovém stupni se pak umístila již zmíněná Coca-Cola (79,213 mld. USD), která přišla o prvenství poprvé od roku 2000.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva