Motoristé mohou k povinnému ručení získat i další bonusy – např. možnost vyhrát auto šéfa GENERALI – Audi A6 - či povinné ručení na rok zdarma. Více informací o soutěži naleznete na www.vyhrajautosefa.cz. Kampaň zahrnuje také OOH (231 billboardů, 22 velkoformátových ploch - bigboardů a double bigboardů, 66 citylightů i 13 LED obrazovek), roadshow po sedmi krajských městech ČR zaměřená na bezpečnost silničního provozu (ve spolupráci s BESIP) nebo rozhlasový spot na motivy kultovního filmu Pulp Fiction s dvorním dabérem Bruce Willise Alexejem Pyškem. Chybět nebude ani prezentace kampaně na internetu, mj. na stránkách Seznam.cz, Blesk.cz či Auto.cz. Díky partnerství na roadshow s FTV Prima se objeví i na webových stránkách této televize.
Květen se ponese také ve znamení kampaně pro společnost Miele, která je zaměřena na prezentaci produktových novinek, jako je parní trouba s mikrovlnou či pračka W1, s důrazem na mimořádnou kvalitu spotřebičů. Nezapomíná se ani na vysavače, jichž Miele vyrobilo už více než 50 000 000 kusů. Součástí komunikačního mixu jsou tištěné i online tituly nebo vybrané outdoorové aktivity, např. CLV či LED obrazovka na pražské magistrále. Mediální kampaň je podpořena také PR komunikací.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva



