Jihočeský kraj: Hejtmanka předala národní ceny českých spotřebitelů - Spokojený zákazník

28.11.2019 21:44 | Zprávy

Dne 26. listopadu 2019 byly na Krajském úřadě Jihočeského kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 18. ročníku ceny „Spokojený zákazník Jihočeského kraje“; Národní cena českých spotřebitelů spokojený zákazník na roky 2019–2021 byla předána celkem 14 podnikatelům.

Jihočeský kraj: Hejtmanka předala národní ceny českých spotřebitelů - Spokojený zákazník
Foto: kr-jihocesky.cz
Popisek: Jihočeský kraj

„Když jsme letos 30. května cenu vyhlašovali, měli jsme na paměti, že i řada drobných živnostníků a menších firem naplňuje každodenně vysoké očekávání spotřebitelů, ale málo se o nich na celostátní úrovni ví. Proto jsme velmi rádi, že Jihočeský kraj na tradici oceňování férového podnikání i letos navázal a že dnes můžeme veřejnosti představit další takové podnikatele z tohoto kraje. Pro nás spotřebitele činí dennodenně více, než je jen jejich zákonná povinnost“, uvedl během slavnostního vyhlášení Ing. Libor Dupal, předseda Správní rady SČS a koordinátor celé akce. A dále připomněl:  „Jako spotřebitelská organizace jsme velmi rádi, že se do hodnocení a konečného výběru oceněných podnikatelů zapojují nejen spotřebitelé, ale i zástupci místních a podnikatelských samospráv, profesních komor, dozorových orgánů, živnostenských úřadů a dalších organizací včetně nevládních.“ Ocenil v tomto ohledu především práci Odborné komise pro ochranu spotřebitele, která byla v Jihočeském kraji ustavena již v roce 2002 a jejímž předsedou je samotná paní hejtmanka. V Jihočeském kraji zdůraznil naprosto klíčovou spolupráci s Jihočeskou hospodářskou komorou a s oblastními komorami, prostřednictvím místopředsedkyně uvedené komise, pí Ing. Dany Feferlové.

Cílem SČS, a to v rámci dlouhodobého úsilí o rozvoj a kultivaci tržního prostředí u nás, je dosahovat a vyhodnocovat obecně i spokojenost spotřebitelů s výrobky a službami na trhu, neboť pocit, který si jako zákazníci po realizovaném nákupu anebo využití služeb odnášíme, je důležitým motorem pro rozvoj podnikání a domácí spotřebu.

V ČR již od roku 2001 SČS vyhlašuje na regionální úrovni ceny Spokojeného zákazníka; letos jsme podmínky ceny doplnili tak, abychom mohli ocenit nejen podnikatele, kteří berou vysoká očekávání spotřebitelů a jejich naplňování v ČR vážně, ale abychom mohli ocenit i inovativní firmy a systémová opatření, která jsou napříč jednotlivými obory nově zaváděna na celostátní úrovni.

V Jihočeském kraji se dosud takového ocenění pak dostalo 310 podnikatelům, a letos jich tedy přibývá 14. Celkem tak bylo oceněno již více než 1.200 firem z celé ČR a další, zejména z řad středních, malých, a i těch nejmenších podniků, budou ještě letos a věříme i v dalších letech, oceněni.

Bližší informace o metodice udělování ceny, o krajích a kategoriích, v nichž je vyhlašována, a také další bližší informace k ceně jsou k dispozici našich stránkách www.konzument.cz, konkrétně na rozcestníku na adrese ZDE.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Neslibujete vzdušné zámky?

- Jak přesně a za jak dlouho chcete zajistit 200 tisíc nových domovů? A přijde vám to dost? - Jaké daně chcete snížit a jak docílit zlevnění? Čeho? Protože drahé je vše! - Jak hodláte zatočit z korupcí? To už jste přeci slibovali - znamená to tedy, že jste tento slib nesplnili? - Jak chcete zajist...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

27. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

11:14 27. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

Denní kontrakty motorové nafty na trhu pohonných hmot Českomoravské komoditní burzy Kladno se ve 27.…