Kia představuje nový "akustický branding"

10.07.2014 21:00 | Zprávy

Společnost Kia Motors oznámila zahájení své nejnovější iniciativy na poli smyslového brandingu, zaměřené na posílení interakce mezi zákazníky a značkou. Nová akustická signatura nese označení 'The Rise of Surprise'. Tato melodie je vůbec poprvé v celém automobilovém odvětví plně integrovanou akustickou signaturou, se kterou se zákazníci budou setkávat ve vozidlech ina četných kontaktních místech značky Kia.

Kia představuje nový  "akustický branding"
Foto: Kia
Popisek: Kia

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Zastrojování platů

Na jaké částce by podle vás měly být platy politiků zastropovány nebo na co by měly být navázány? A řeší něco zmrazení platů, když dřív nebo později dojde k rozmrazení?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Zrušení bezcelního limitu u zásilek nízké hodnoty

7:16 Celní správa: Zrušení bezcelního limitu u zásilek nízké hodnoty

Na základě politické shody ministrů financů EU se od 1. července 2026 zavádí clo ve výši 3 EUR za po…